logo
WIADOMOŚCI

Nowy miesięcznik na rynku prasowym - Newsweek Learning English

Mateusz Zawiślak  PR 14.05.2018, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy miesięcznik do nauki języka angielskiego, przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji Newsweeka, wraz z dedykowaną nowoczesną metodyką i funkcjonalnymi ćwiczeniami. Miesięcznik zadebiutował na rynku w poniedziałek 14 maja, ukazał się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-miesiecznik-na-rynku-prasowym---newsweek-learning-english,36477,artykul.html

Na miesięcznik opinii Newsweek Learning English składają się wybrane przez polską redakcję najciekawsze artykuły z ostatnich, najbardziej aktualnych wydań amerykańskich. Teksty wzbogacone są  ćwiczeniami, nagraniami audio i video, które ułatwiają rozumienie i pozwalają w naturalny sposób doskonalić umiejętności językowe czytelnika

- Newsweek Learning English to unikatowy produkt na polskim rynku prasowym, skierowany przede wszystkich do osób dorosłych chcących w naturalny sposób doskonalić swoje umiejętności językowe, ale także do czytelników tygodnika Newsweek, studentów i nauczycieli. Poruszane na łamach magazynu zagadnienia są na wskroś współczesne, pisane przez dziennikarzy na stałe pracujących w międzynarodowej redakcji gazety. Ich tematyka jest zróżnicowana: od ważkich tematów politycznych, przez palące kwestie społeczne, ekonomiczne i najważniejsze trendy kulturalne - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza treści premium Ringier Axel Springer Polska. - Wierzymy, że nasz magazyn będzie zarówno doskonałym narzędziem do nauki języka, jak i interesującą aktualną lekturą prasową - dodaje Kaczmarska.

Magazyn został przygotowany z myślą o osobach chcących rozwijać swój j. angielski na poziomie średnim i zaawansowanym Największym atutem Newsweek Learning English jest nauka na oryginalnych ciekawych tekstach z wydania amerykańskiego oraz dedykowana nowoczesna metodyka. Materiały redakcyjne z „modułową” częścią metodyczną, przygotowane zostały przez zespół metodyków i lektorów specjalizujących się w nauczaniu osób dorosłych, pracujących zawodowo z językiem angielskim. Twórcy magazynu chcą, by czytanie oryginalnych tekstów pozwoliło poznać współczesny język angielski a przy okazji także kulturę krajów anglosaskich. Całość opracowana została według autorskiego podejścia do nauczania języka angielskiego dorosłych Mariusza Gomuły - trenera, założyciela i właściciela firmy szkoleniowej Fountain of Knowledge – Nauka Języków Obcych.

- Z mojego wieloletniego doświadczenia w pracy z dorosłymi uczniami wynika, że najlepsze rezultaty mają ci, którzy potrafią powiązać naukę języka z własnym życiem i otaczającym światem. Oznacza to: czytanie aktualnej prasy anglojęzycznej, oglądanie ciekawych materiałów wideo i dyskutowanie o zaprezentowanych tematach - komentuje Mariusz Gomuła. - Korzystając z naszego magazynu, studenci poznają żywy, autentyczny, wciąż zmieniający się język angielski, jakim posługują się mieszkańcy krajów anglosaskich, praktyczne słownictwo i niezbędne konstrukcje gramatyczne. Proponujemy funkcjonalne i efektywne podejście w nauce angielskiego, które zapewnia swobodniejsze wypowiadanie się na różne tematy bez zbytecznego skupiania się na formach i konstrukcjach gramatycznych - dodaje.

Do każdego artykułu redakcja przygotowała ćwiczenia, które uczą wyrażania własnych opinii, analizy tekstu oraz prezentowania własnego stanowiska. Czytelnik nie musi znać całego zakresu słownictwa zastosowanego w artykułach, by coraz lepiej i płynniej się wypowiadać. Najważniejsze, by dzięki zawartym w piśmie ćwiczeniom nauczył się wykorzystywać oryginalne materiały do realizacji swoich celów językowych.

Wejście miesięcznika na rynek wsparte jest dedykowaną kampanią reklamową w TV, kampanią prasową i online w mediach własnych, promocją w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Pierwszy numer magazynu, w łącznym nakładzie 50 tys. egzemplarzy, dostępny jest zarówno z tygodnikiem Newsweek, jak i samodzielnie. Sprzedaż prowadzona jest w salonach prasowych, kioskach i sieci salonów Empik. Cena regularna wersji samodzielnej wynosi 19,99 zł, z tygodnikiem Newsweek, 22,99 zł. Magazyn liczy 80 stron, format – 210x280.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Serwisy turystyczne popularne w lipcu
W lipcu 2018 roku wzrosła liczba odsłon na stronach związanych z podróżami i turystyką. Z danych wynika, że internauci najchętniej odwiedzali strony WWW o tej tematyce za pomocą urządzeń mobilnych. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w lipcu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
IMM: Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu
W lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając m.in. portal Onet.pl i TVN24 – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Wirtualna Polska oraz radio RMF FM.
Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP
Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.
Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.
 
czwartek 16.08.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone