logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy miesięcznik na rynku prasowym - Newsweek Learning English

  PR 14.05.2018, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy miesięcznik do nauki języka angielskiego, przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji Newsweeka, wraz z dedykowaną nowoczesną metodyką i funkcjonalnymi ćwiczeniami. Miesięcznik zadebiutował na rynku w poniedziałek 14 maja, ukazał się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-miesiecznik-na-rynku-prasowym---newsweek-learning-english,36477,artykul.html

Na miesięcznik opinii Newsweek Learning English składają się wybrane przez polską redakcję najciekawsze artykuły z ostatnich, najbardziej aktualnych wydań amerykańskich. Teksty wzbogacone są  ćwiczeniami, nagraniami audio i video, które ułatwiają rozumienie i pozwalają w naturalny sposób doskonalić umiejętności językowe czytelnika

- Newsweek Learning English to unikatowy produkt na polskim rynku prasowym, skierowany przede wszystkich do osób dorosłych chcących w naturalny sposób doskonalić swoje umiejętności językowe, ale także do czytelników tygodnika Newsweek, studentów i nauczycieli. Poruszane na łamach magazynu zagadnienia są na wskroś współczesne, pisane przez dziennikarzy na stałe pracujących w międzynarodowej redakcji gazety. Ich tematyka jest zróżnicowana: od ważkich tematów politycznych, przez palące kwestie społeczne, ekonomiczne i najważniejsze trendy kulturalne - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza treści premium Ringier Axel Springer Polska. - Wierzymy, że nasz magazyn będzie zarówno doskonałym narzędziem do nauki języka, jak i interesującą aktualną lekturą prasową - dodaje Kaczmarska.

Magazyn został przygotowany z myślą o osobach chcących rozwijać swój j. angielski na poziomie średnim i zaawansowanym Największym atutem Newsweek Learning English jest nauka na oryginalnych ciekawych tekstach z wydania amerykańskiego oraz dedykowana nowoczesna metodyka. Materiały redakcyjne z „modułową” częścią metodyczną, przygotowane zostały przez zespół metodyków i lektorów specjalizujących się w nauczaniu osób dorosłych, pracujących zawodowo z językiem angielskim. Twórcy magazynu chcą, by czytanie oryginalnych tekstów pozwoliło poznać współczesny język angielski a przy okazji także kulturę krajów anglosaskich. Całość opracowana została według autorskiego podejścia do nauczania języka angielskiego dorosłych Mariusza Gomuły - trenera, założyciela i właściciela firmy szkoleniowej Fountain of Knowledge – Nauka Języków Obcych.

- Z mojego wieloletniego doświadczenia w pracy z dorosłymi uczniami wynika, że najlepsze rezultaty mają ci, którzy potrafią powiązać naukę języka z własnym życiem i otaczającym światem. Oznacza to: czytanie aktualnej prasy anglojęzycznej, oglądanie ciekawych materiałów wideo i dyskutowanie o zaprezentowanych tematach - komentuje Mariusz Gomuła. - Korzystając z naszego magazynu, studenci poznają żywy, autentyczny, wciąż zmieniający się język angielski, jakim posługują się mieszkańcy krajów anglosaskich, praktyczne słownictwo i niezbędne konstrukcje gramatyczne. Proponujemy funkcjonalne i efektywne podejście w nauce angielskiego, które zapewnia swobodniejsze wypowiadanie się na różne tematy bez zbytecznego skupiania się na formach i konstrukcjach gramatycznych - dodaje.

Do każdego artykułu redakcja przygotowała ćwiczenia, które uczą wyrażania własnych opinii, analizy tekstu oraz prezentowania własnego stanowiska. Czytelnik nie musi znać całego zakresu słownictwa zastosowanego w artykułach, by coraz lepiej i płynniej się wypowiadać. Najważniejsze, by dzięki zawartym w piśmie ćwiczeniom nauczył się wykorzystywać oryginalne materiały do realizacji swoich celów językowych.

Wejście miesięcznika na rynek wsparte jest dedykowaną kampanią reklamową w TV, kampanią prasową i online w mediach własnych, promocją w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Pierwszy numer magazynu, w łącznym nakładzie 50 tys. egzemplarzy, dostępny jest zarówno z tygodnikiem Newsweek, jak i samodzielnie. Sprzedaż prowadzona jest w salonach prasowych, kioskach i sieci salonów Empik. Cena regularna wersji samodzielnej wynosi 19,99 zł, z tygodnikiem Newsweek, 22,99 zł. Magazyn liczy 80 stron, format – 210x280.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
O sile marki w najnowszym OOH magazine – premiera na PSP 2019
Pytanie jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta, nurtuje marketerów nie od dziś. Nowy numer OOH magazine będzie miał swoją premierę podczas Promo Show Professional 2019.
Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2018 r.
Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5...
Ruszył serwis Pomoc Non Stop autorstwa Focus Media Group
Wystartował serwis internetowy marki Pomoc Non Stop, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie organizacji obsługi i naprawy pojazdów. Za stworzenie portalu, dostępnego pod adresem www.pomocnonstop.pl, odpowiada Focus Media Group.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone