logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy monitor LG LED Signage z bezstykowymi złączami

  PR 22.07.2020, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Firma LG Electronics wprowadza na rynek zaawansowane rozwiązanie Digital Signage – innowacyjny wyświetlacz LG LED Signage (model LSAA) z najnowszą technologią wyświetlania oraz nowoczesnym designem. LSAA oferuje jeszcze lepszą jakość obrazu i łatwiejszą instalację* od swoich popularnych poprzedników, dzięki którym firma LG stała się jednym z wiodących dostawców rozwiązań Digital Signage w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-monitor-lg-led-signage-z-bezstykowymi-zlaczami,387855,artykul.html

LSAA ma konstrukcję złożoną z bloków, co sprawia, że budowanie dużych wyświetlaczy jest bardzo proste. Firma LG zaprojektowała swoje rozwiązanie wokół pojedynczego modułu LED (600 W x 337,5 H x 44,9 D mm), aby dostarczyć zasilanie i sygnał dla całej instalacji, bez dodatkowego okablowania między modułami. Rozwiązanie to daje oszczędność czasu, problemów i kosztów, jednocześnie zapewniając rozdzielczość nawet 4K UHD i format obrazu 16:9. Zdolność LSAA do płynnego wysyłania i odbierania sygnałów bezprzewodowo wynika z bezkontaktowej technologii łączenia firmy LG, z zasilaniem każdego wyświetlacza za pomocą złączy wtykowych znajdujących się na krawędziach modułów LED.

Co więcej, system modułowy umożliwia instalatorom podłączenie wielu modułów (kabinetów), aby osiągnąć pożądany rozmiar. Dzięki prostej instalacji i możliwości rozbudowy, LSAA można skonfigurować na miejscu w znacznie krótszym czasie niż inne wyświetlacze LED. Uchwyty ścienne i akcesoria ramowe oferują wiele opcji instalacji, aby spełnić wymagania warunków lokalowych i zaspokoić potrzeby klientów.

LG LSAA, z opartym na sztucznej inteligencji procesorem obrazu, wykorzystywanym w popularnych telewizorach LG klasy premium, zapewnia żywy obraz** dzięki technologii samoczynnego wyświetlania i małej odległości między pikselami, wynoszącej 1,2 mm (w drugiej połowie roku odległość ta może wynieść nawet poniżej 1 mm). Aby zapewnić lepszą wydajność, w monitorze zastosowano metodę współdzielonej katody. Katody diod LED są wspólne i połączone pojedynczym stykiem, aby zapobiec niepotrzebnemu zużyciu energii i dostarczać wymagane napięcie do każdego subpiksela.

- Nasza seria produktów LSAA wyznacza nowy standard rozwiązań LED na rynku wyświetlaczy komercyjnych. Innowacje w produktach takich jak LSAA stawiają firmę LG na pozycji lidera branży LED signage, dzięki doskonałej jakości obrazu, zwiększonej łatwości instalacji i bezkonkurencyjnej wartości. - Paik Ki-mun, Senior Vice President and Head of the Information Display business unit of LG Electronics Business Solutions Company

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics Polska Business Solutions

www.lg.com/pl/business

Dodatkowe informacje:

* W porównaniu do serii LAS-F firmy LG, liczba okablowania jest zmniejszona o jedną ósmą przy ekranie UHD 16:9. Okablowanie może się różnić w zależności od rzeczywistego środowiska instalacji
** Przetwarzanie treści przez oparty na sztucznej inteligencji procesor może powodować różnice w jakości obrazu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764