logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy monitor Sharp

  PR 09.08.2017, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Sharp Electronics CEE prezentuje nową wersję monitora Digital Signage, która spełni swoje zadanie w oświetlonych przez wakacyjne słońce pomieszczeniach. Model PN-V602A gwarantuje niesamowitą jasność i wysoką jakość HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-monitor-sharp,33356,artykul.html

W niektórych sektorach przemysłu letnie wakacje to długo oczekiwany czas w roku. Biura podróży, firmy turystyczne i inne przedsiębiorstwa intensywnie działające latem zyskują większość swojego rocznego dochodu dzięki wakacyjnym klientom. Jako że rynek Digital Signage nieustannie się rozwija, firmy coraz częściej wykorzystują tę interaktywną formę komunikacji, by przyciągać uwagę odbiorców. Interesujące i zachęcające treści, większa widoczność marki wśród klientów oraz elastyczność w szybszym i mniej kosztownym uaktualnianiu informacji czynią z rozwiązań Digital Signage szybki i wygodny sposób na udostępnianie treści.

PN-V602A, monitor o wysokiej jasności 1500 cd/m2, został zaprojektowany dla jasno oświetlonych wnętrz oraz miejsc skąpanych w świetle słonecznym. Wysoki kontrast sprawia, że obrazy są wyraźnie widoczne z odległości. Dzięki temu monitor PN-V602A może być instalowany w miejscach, w których znajduje się poza zasięgiem, ale nie poza polem widzenia odbiorców. Wszystkie punkty często odwiedzane latem, takie jak obiekty sportowe, węzły komunikacyjne, galerie handlowe czy miejsca organizacji imprez, to jedne z wielu lokalizacji, w których można wykorzystać model PN-V602A do wyświetlania nasyconych obrazów w niezwykłej jakości.

Aby umożliwić dynamiczne wyświetlanie dużych obrazów przyciągających wzrok i uwagę, monitor PN-V602A wyposażono w ultrawąską ramkę, dzięki której w utworzonej ścianie wideo szwy poszczególnych monitorów są niemal niewidoczne (2,4 mm w przypadku krawędzi prawej i dolnej oraz 4,1 mm dla lewej i górnej). Monitory są łatwe w montażu, dzięki czemu zawsze, gdy to potrzebne, można ich użyć do atrakcyjnego prezentowania treści w środowisku komercyjnym. Uniwersalna konstrukcja pozwala na instalację w orientacji poziomej, pionowej oraz w ścianie wideo. Orientacja pozioma świetnie nadaje się do wyświetlania szerokich obrazów, zaś pionowa doda walorów obrazom w typie plakatu.

- Model PN-V602A to atrakcyjne połączenie ultrawąskiej ramki, wyjątkowo wysokiej jasności oraz trwałości. Monitory Sharp nigdy nie są na wakacjach: zaprojektowano je do pracy w trybie 24/7. Oferują pełną elastyczność i wszystkie funkcje, których właściciele jasno oświetlonych wnętrz potrzebują do udostępniania informacji klientom – mówi Maciej Materna, Visual Solutions Product Manager w Sharp Electronics CEE. – Nowy monitor LCD o średnicy 152 cm (60 cali) może być używany w wielu różnych konfiguracjach typu „signage” i „multiscreen”. To elastyczne rozwiązanie o prawie niewidocznej ramce wyznacza nowe standardy w konstrukcji ścian wideo – dodaje.

Model jest już dostępny u przedstawicieli Sharp w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764