logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy napój Tymbark z kampanią od Hand Made – „tak się składa, że” w puszce

  PR 30.06.2021, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna nowego produktu w portfolio Tymbark. Za całość działań w digitalu odpowiada agencja Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-napoj-tymbark-z-kampania-od-hand-made-%E2%80%93-_tak-sie-sklada%2C-ze_-w-puszce,392091,artykul.html

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark, który niedawno pojawił się na półkach sklepowych. Gazowany napój w puszce dedykowany jest młodzieży w wieku 13-18 lat i stanowi świeżą interpretację utrzymywanej strategii „Kochaj życie”. W nowej kampanii chodzi więc przede wszystkim o dobrą zabawę, podejmowanie wyzwań i eksperymentowanie – czyli coś, co „Zetki” lubią najbardziej. Tym samym, akcja promocyjna skupia się na naturalnym dla nich środowisku – digitalu. Wypracowaniem platformy komunikacyjnej, a następnie realizacją całości działań reklamowych w ramach wygranego przetargu zajęła się agencja Hand Made.

Puszki z napojem Crazy Fun wyróżnia charakterystyczny design, wykorzystujący popularne w internecie emotki i umożliwiający łączenie ich ze sobą w nowe układy. Ta unikatowa cecha opakowania nadaje rytm całej kampanii, zamykającej się pod hasłem: „Tak się składa, że [Tymbark]”. Oprócz opracowania hasła, Hand Made współtworzyła wraz z marką Tymbark strategię, koncepcję kreatywną i plan działań oraz opracowała key visual i linię wizualnąej komunikacji. Po stronie agencji znalazła się także pełna produkcja animowanego spotu, wprowadzającego produkt w świat digitalu. Na potrzeby kampanii powstały animacje o długościach 30”, 15” oraz 6”, w których oprócz kolorowych puszek ważną rolę odgrywa muzyka. Dedykowany podkład skomponował i wykonał znany beat boxer – Blady Kris.

Hand Made odpowiada też za działania w social mediach (uwzględniając koncepcję działań z Chatbotem oraz gry w aplikacji Post Sticker). Letnia kampania nowego napoju Tymbark Crazy Fun potrwa do końca lipca. Całość działań w digitalu oznaczona jest hashtagiem: #składasie. Wszystkie wersje spotów są już dostępne w serwisie YouTube.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764