logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy napój Tymbark z kampanią od Hand Made – „tak się składa, że” w puszce

  PR 30.06.2021, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna nowego produktu w portfolio Tymbark. Za całość działań w digitalu odpowiada agencja Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-napoj-tymbark-z-kampania-od-hand-made-%E2%80%93-_tak-sie-sklada%2C-ze_-w-puszce,392091,artykul.html

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark, który niedawno pojawił się na półkach sklepowych. Gazowany napój w puszce dedykowany jest młodzieży w wieku 13-18 lat i stanowi świeżą interpretację utrzymywanej strategii „Kochaj życie”. W nowej kampanii chodzi więc przede wszystkim o dobrą zabawę, podejmowanie wyzwań i eksperymentowanie – czyli coś, co „Zetki” lubią najbardziej. Tym samym, akcja promocyjna skupia się na naturalnym dla nich środowisku – digitalu. Wypracowaniem platformy komunikacyjnej, a następnie realizacją całości działań reklamowych w ramach wygranego przetargu zajęła się agencja Hand Made.

Puszki z napojem Crazy Fun wyróżnia charakterystyczny design, wykorzystujący popularne w internecie emotki i umożliwiający łączenie ich ze sobą w nowe układy. Ta unikatowa cecha opakowania nadaje rytm całej kampanii, zamykającej się pod hasłem: „Tak się składa, że [Tymbark]”. Oprócz opracowania hasła, Hand Made współtworzyła wraz z marką Tymbark strategię, koncepcję kreatywną i plan działań oraz opracowała key visual i linię wizualnąej komunikacji. Po stronie agencji znalazła się także pełna produkcja animowanego spotu, wprowadzającego produkt w świat digitalu. Na potrzeby kampanii powstały animacje o długościach 30”, 15” oraz 6”, w których oprócz kolorowych puszek ważną rolę odgrywa muzyka. Dedykowany podkład skomponował i wykonał znany beat boxer – Blady Kris.

Hand Made odpowiada też za działania w social mediach (uwzględniając koncepcję działań z Chatbotem oraz gry w aplikacji Post Sticker). Letnia kampania nowego napoju Tymbark Crazy Fun potrwa do końca lipca. Całość działań w digitalu oznaczona jest hashtagiem: #składasie. Wszystkie wersje spotów są już dostępne w serwisie YouTube.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764