logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy nośnik na asfalt - produkt 2008

  PR 21.12.2008, przeczytano 1943 razy
ilustracjastrzałka

Poznańska firma „Dyskret Sp. z o.o.” wprowadziła na Polski rynek nowy nośnik reklamowy, który wykorzystywany jest w kampaniach outdoor. Samoprzylepny produkt do druku grafik – Asphalt-Art to całkowicie nowe możliwości na rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-nosnik-na-asfalt---produkt-2008,8274,artykul.html

Grafika wykonana z Asphalt–Art może być stosowana na chropowatych i nierównych powierzchniach, np. asfalt, kostka brukowa czy nieobrobiony kamień. Zaletą nośnika jest fakt iż nie wymaga on stosowania laminatu. Wystarczy zadrukować (farbami solwentowymi lub UV) i zamontować.

Asphalt – Art wykonany jest z warstwy poliuretanowej wraz z warstwą aluminium pokrytej klejem permanentnym. To łatwy w montażu, odporny na poślizg i trwały nośnik.

Z całą pewnością znajdzie zastosowanie w kampaniach reklamowych na stacjach benzynowych, lotniskach, imprezach sportowych, przystankach autobusowych, dworcach kolejowych, centrach handlowych, itd. Asphalt–Art jest gwarancją zauważenia reklamy przez jej odbiorców.
„Dyskret sp. z o.o.” dostarcza standardowe i specjalne media do poligrafii, m.in. bezklejowe folie adhezyjne.

Źródło: Dyskret


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764