Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu.
W bieżącym numerze i my przybywamy z porcją informacji o zmieniających się przepisach w kilku perspektywach. Miniony rok niesie ze sobą kilka ciekawych wątków do podsumowań, m.in. o statusie zatrudnienia i braku rąk do pracy, o czym w kolejnym pasjonującym artykule pisze Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista KIG. W numerze zastanawiamy się także, czy tak ważna w perspektywie globalnej kwestia ekologii, w branży upominków poszła właściwą drogą. Nie zapominamy także o marketingu, bo reklama dźwignią handlu, której nawet branża upominków nie powinna wypuszczać z rąk.
- W numerze znajdziecie wiele cennych wskazówek o tym, jak dać się znaleźć w sieci i jak prowadzić skutecznie działania w Internecie. Miniony, mimo wszystko owocny rok, kończymy mocnym wydaniem Gazety PIAP i życzymy Państwu wielu inspiracji, genialnych pomysłów i tylko dobrych wyborów, a przede wszystkim spokoju i równowagi w przestrzeni polityczno-gospodarczej – Joanna Muszyńska, redaktor naczelny Gazety PIAP.
- Gazetę PIAP 21/2022 można pobrać TUTAJ[PDF].
Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych