logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer Gazety PIAP 21/2022 już na rynku

  PR 03.01.2022, przeczytano 795 razy
ilustracja

Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-gazety-piap-21-2022-juz-na-rynku,394286,artykul.html

W bieżącym numerze i my przybywamy z porcją informacji o zmieniających się przepisach w kilku perspektywach. Miniony rok niesie ze sobą kilka ciekawych wątków do podsumowań, m.in. o statusie zatrudnienia i braku rąk do pracy, o czym w kolejnym pasjonującym artykule pisze Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista KIG. W numerze zastanawiamy się także, czy tak ważna w perspektywie globalnej kwestia ekologii, w branży upominków poszła właściwą drogą. Nie zapominamy także o marketingu, bo reklama dźwignią handlu, której nawet branża upominków nie powinna wypuszczać z rąk.

- W numerze znajdziecie wiele cennych wskazówek o tym, jak dać się znaleźć w sieci i jak prowadzić skutecznie działania w Internecie. Miniony, mimo wszystko owocny rok, kończymy mocnym wydaniem Gazety PIAP i życzymy Państwu wielu inspiracji, genialnych pomysłów i tylko dobrych wyborów, a przede wszystkim spokoju i równowagi w przestrzeni polityczno-gospodarczej – Joanna Muszyńska, redaktor naczelny Gazety PIAP.

  • Gazetę PIAP 21/2022 można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764