logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing

  PR 01.08.2024, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

Wakacje to doskonały czas na poszerzenie wiedzy i pogłębienie swoich zainteresowań – na przykład w dziedzinie marketingu. Jeśli to właśnie ta tematyka jest Wam szczególnie bliska, to koniecznie sięgnijcie po nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-kwartalnika-deweloperandmarketing,405194,artykul.html

W bieżącym wydaniu szczególnej uwadze polecamy wywiad z CEO OKAM City - Arie Koren oraz CEO OKAM Capital - Marcinem Michalcem, który m.in. odsłania kulisy działań marketingowych związanych z przygotowaniem master planu dla projektu F.S.O. PARK oraz planach spółki na drugie półrocze 2024 r. Zachęcamy również do zapoznania się pozostałymi tekstami, dotyczącymi takich tematów jak: zażegnanie kryzysu wizerunkowego, tworzenie prawdziwie „zielonego” marketingu, wykorzystanie Unique Selling Preposition (UPS) i design thinkingu w marketingu nieruchomości czy też dos and donts rozmowy sprzedażowej.

Źródło: Property Group

Dodatkowe informacje:

Wydawcą kwartalnika Deweloper&Marketing jest Property Group. Magazyn ukazuje się od 2018 r. i jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem nieruchomości, a w szczególności do pracowników firm deweloperskich oraz współpracujących z deweloperami agencji marketingowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV
Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764