Najnowszy numer OOH magazine - kwartalnika poświęconego szeroko pojętej reklamie liczy prawie 170 stron. W numerze który został specjalnie przygotowany na targi Festiwal Marketingu czytelnicy znajdą dodatkowo katalog targowy.
W bieżącym wydaniu dużą uwagę skupiamy na branży eventowej: o event marketing i potencjale wydarzeń rozmawiamy z ekspertami branży MICE: Żanetą Berus z EXPO XXI oraz Olgą Krzemińską-Zasadzką z SBE. Tajniki idealnego przepisu na event zdradza nam także Hubert Wisiński z FIESTA Catering.
Analizujemy zwycięskie prace tegorocznego Cannes Lions - konkursu na najlepsze kreacje reklamowe. Tajniki sukcesu reklamowego przybliża nam Jakub Bierzyński z OMD, który otrzymał jak dotąd jedynego Złotego Lwa dla polskiego domu mediowego w tym konkursie, a Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w GREY Group mówi o tym jak budować skuteczne strategie komunikacji w miejscu sprzedaży.
Przeglądamy największe konkursy dla branży opakowań na świecie, a także badamy najnowsze trendy w designie opakowań oraz w opakowaniach kartonowych. Osobne miejsce poświęcamy branży etykiet dla branży luksusowej. Jak zawsze badamy reklamę POS - Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w GREY Group mówi o tym jak budować skuteczne strategie komunikacji w miejscu sprzedaży, a Marcin Gieracz bada ścieżki zakupowe Polaków. Pozostając w tematyce przedstawiamy największe zalety reklamy na witrynach sklepowych, analizujemy potencjał banków zdjęć i przeglądamy nowości w oprogramowaniu dla Digital Signage.
Magazyn będzie kolportowany podczas Festiwalu Druku oraz w trakcie road show dla branży reklamowej - PROMO SHOW.
Bezpłatny egzemplarz można zamówić pod adresem: prenumerata@oohmagazine.pl
Dowiedz się więcej o evencie TUTAJ
Źródło: OOH magazine