logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine

  PR 18.08.2015, przeczytano 1464 razy
ilustracjastrzałka

Najnowszy numer OOH magazine - kwartalnika poświęconego szeroko pojętej reklamie liczy prawie 170 stron. W numerze który został specjalnie przygotowany na targi Festiwal Marketingu czytelnicy znajdą dodatkowo katalog targowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine,25709,artykul.html

W bieżącym wydaniu dużą uwagę skupiamy na branży eventowej: o event marketing i potencjale wydarzeń rozmawiamy z ekspertami branży MICE: Żanetą Berus z EXPO XXI oraz Olgą Krzemińską-Zasadzką z SBE. Tajniki idealnego przepisu na event zdradza nam także Hubert Wisiński z FIESTA Catering.

Analizujemy zwycięskie prace tegorocznego Cannes Lions - konkursu na najlepsze kreacje reklamowe. Tajniki sukcesu reklamowego przybliża nam Jakub Bierzyński z OMD, który otrzymał jak dotąd jedynego Złotego Lwa dla polskiego domu mediowego w tym konkursie, a Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w GREY Group mówi o tym jak budować skuteczne strategie komunikacji w miejscu sprzedaży.

Przeglądamy największe konkursy dla branży opakowań na świecie, a także badamy najnowsze trendy w designie opakowań oraz w opakowaniach kartonowych. Osobne miejsce poświęcamy branży etykiet dla branży luksusowej. Jak zawsze badamy reklamę POS - Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w GREY Group mówi o tym jak budować skuteczne strategie komunikacji w miejscu sprzedaży, a Marcin Gieracz bada ścieżki zakupowe Polaków. Pozostając w tematyce przedstawiamy największe zalety reklamy na witrynach sklepowych, analizujemy potencjał banków zdjęć i przeglądamy nowości w oprogramowaniu dla Digital Signage.

Magazyn będzie kolportowany podczas Festiwalu Druku oraz w trakcie road show dla branży reklamowej - PROMO SHOW.

Bezpłatny egzemplarz można zamówić pod adresem: prenumerata@oohmagazine.pl

Dowiedz się więcej o evencie TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764