logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine już na rynku

  PR 10.09.2019, przeczytano 257 razy
ilustracja

Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-juz-na-rynku,383919,artykul.html

Reklamy i opakowania świąteczne kryją w sobie pewną magię. Z roku na rok magiczna aura otacza nas dużo szybciej. Na kilka, ba, nawet kilkanaście tygodni przed Bożym Narodzeniem producenci, dystrybutorzy właściwie wszystkich marek, prześcigają się w promocjach, prezentują swoje nowe kampanie reklamowe, które zazwyczaj urzekają, wzruszają i chwytają za serce. W tym numerze świątecznej tematyce poświęcono najwięcej stron. Przeczytacie w nim inspirujące wywiady z topowymi markami jak: Jeronimo Martins Polska, Mars Wrigley, Żabka Polska, Delecta, Energizer, Piątnica, Chocolissimo.

Znaleźć tu także przegląd topowych reklam bożonarodzeniowych, ciekawostki opakowaniowe, okolicznościowe POS-y czy świąteczne gadżety. Dowiecie się również, co zrobić, aby reklama DOOH i OOH w tym okresie była skuteczna, przeczytacie o tym jak zadbać o prawa autorskie do pakowania prezentów i o prawnych aspektach puszczania muzyki w sklepach.

Wrześniowy numer to również Katalog Targowy FestiwalMarketingu.pl. Koniecznie zapoznajcie się z ofertą Wystawców. Tegoroczne targi reklamy odbywają się pod hasłem: Festiwal Świątecznych Inspiracji! Zainspirujcie się, niech będzie kreatywnie, innowacyjnie. Podczas 11. edycji imprezy, tradycyjnie odbędą się dwie duże konferencje EVENT MIX i MARKETING MIX. Zapraszamy również do strefy konkursowej POS STARS i SUPER GITF – kolejne edycje ponownie zapowiadają się rekordowo! Nie może Was tam zabraknąć! Miłej lektury i do zobaczenia już 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.

  • Nowy numer wraz z katalogiem wystawców targów dostępny także online TUTAJ.
  • Bezpłatna rejestracja na targi FestiwalMarketingu.pl TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine
Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów
Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło
W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem....
Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami
Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.
Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?
Słynne potyczki reklamowe Coca-Coli i Pepsi czy McDonald’s i Burger Kinga często opierają się na koncepcji reklamy porównawczej, która w mniej lub bardziej jednoznaczny sposób zestawia produkty konkurencyjnych firm i wskazuje na przewagę jednego brandu nad drugim. W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764