logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine już na rynku

  PR 24.01.2022, przeczytano 142 razy

Nowy rok, nowy OOH magazine – w tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienia się w półrocznik. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-juz-na-rynku,394493,artykul.html

Numer otwiera zestawienie predykcji dotyczących 2022 roku. Przedstawiciele agencji reklamowych i firm z branży marketingowej przewidują trendy i analizują wyzwania, z którymi przyjdzie się zmierzyć naszej branży w bieżącym roku. Na łamy magazynu zaproszono jak zawsze przedstawicieli największych marek i firm, którzy w wywiadach mówią o mijającym roku i planach na przyszłość. Tym razem to przedstawiciele takich brandów jak Immergas, De’Longhi, Movember Polska, Michelin, Cocodrillo, CCC, YOPE, Pasieki Braci Sadowskich i YES.

Jak zawsze w numerze mocna reprezentacja branży upominków reklamowych. Słów kilka poświęcono organizacjom branżowym jak IPPAG i PIAP, a także świętowaniu jubileuszy branżowych: Yax Interactive, FitChoice, Red Bird, Żejmo&Siatecki.

Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki na pewno znajdą wiele inspiracji w zestawieniu nowości w gadżetach reklamowych na 2022 rok. Sporo również o reklamie w miejscu sprzedaży, a także przegląd trendów i prognoz w postaci POS Barometru. Eksperci przyglądają się m.in. infuencer marketingowi, który jest ostatnio pod lupą UOKiK. Nie zabrakło miejsca na sektor Event&Mice, który mimo pandemicznych zawirowań stara się zdobyć swój kawałek reklamowego tortu.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.  Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych
Publikacja „Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej”, stworzona przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska, to kompendium wiedzy na temat sposobów badania użytkowników internetu. Systematyzuje zagadnienia związane z pomiarem efektywności komunikacji online w sposób użyteczny w codziennej pracy. Zawiera artykuły eksperckie, opisy technik i...
Poradnik dla sektora kultury w zakresie zapewniania dostępności
W styczniu b.r. ukazała się publikacja “Poradnik dla sektora kultury w zakresie zapewniania dostępności”. Jest to bezpłatny zbiór porad dla osób i instytucji z sektora kultury, które chcą wdrażać dostępność w sposób rzetelny, rozsądny i zgodny z obowiązującym prawem. Dzięki poradnikowi łatwiej będzie przygotować wystawę, koncert czy warsztaty, tak by były dostępne...
Eksperci Grupy Roboczej Audiowideo IAB Polska przygotowali wspólną publikację "Poradnik reklamy audio wideo". Porusza on m.in. takie zagadnienia jak: podział, typy i formaty, pomiar i modele rozliczeniowe reklamy wideo online, czy Programmatic Video.
2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764