logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine już na rynku

  PR 24.01.2022, przeczytano 225 razy

Nowy rok, nowy OOH magazine – w tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienia się w półrocznik. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-juz-na-rynku,394493,artykul.html

Numer otwiera zestawienie predykcji dotyczących 2022 roku. Przedstawiciele agencji reklamowych i firm z branży marketingowej przewidują trendy i analizują wyzwania, z którymi przyjdzie się zmierzyć naszej branży w bieżącym roku. Na łamy magazynu zaproszono jak zawsze przedstawicieli największych marek i firm, którzy w wywiadach mówią o mijającym roku i planach na przyszłość. Tym razem to przedstawiciele takich brandów jak Immergas, De’Longhi, Movember Polska, Michelin, Cocodrillo, CCC, YOPE, Pasieki Braci Sadowskich i YES.

Jak zawsze w numerze mocna reprezentacja branży upominków reklamowych. Słów kilka poświęcono organizacjom branżowym jak IPPAG i PIAP, a także świętowaniu jubileuszy branżowych: Yax Interactive, FitChoice, Red Bird, Żejmo&Siatecki.

Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki na pewno znajdą wiele inspiracji w zestawieniu nowości w gadżetach reklamowych na 2022 rok. Sporo również o reklamie w miejscu sprzedaży, a także przegląd trendów i prognoz w postaci POS Barometru. Eksperci przyglądają się m.in. infuencer marketingowi, który jest ostatnio pod lupą UOKiK. Nie zabrakło miejsca na sektor Event&Mice, który mimo pandemicznych zawirowań stara się zdobyć swój kawałek reklamowego tortu.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest...
Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż...
Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764