logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine

  PR 07.11.2019, przeczytano 809 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-raportu-dostawcow-ooh-magazine,384630,artykul.html

Jak zawsze na łamach magazynu zestawienia maszyn i mediów dla druku oraz mapy dostawców. W numerze nowości, branżowe case study. oraz podsumowania z 11. edycji targów poligrafii reklamowej FestiwalDruku.pl.

Prawdziwym hitem targów okazał się CAR WRAP WORKSHOPS. Warsztaty z oklejania samochodów poprowadził certyfikowany trener 3M Rafał Żmuda. Fotorelacja z tego wydarzenia w numerze.

Najlepszym dowodem na zasadność i efektywność spotkań „twarzą w twarz” są dopięte kontrakty i montaże maszyn po targach. O pierwszych instalacjach opowiada Tomasz Świętorzecki z Design 4 Business – Termonadruk.pl.

W numerze nie zabrakło case study. Cyfrowa Foto - jedna z największych drukarni w Europie, poszerzyła swój park maszynowy o automatyczną lakierówkę Print Flood 200, którą dostarczyła firma Akonda. Adcraft – Centrum Reklamy nabyła drukarkę Epson SC-S40610 od API.PL, a Atrium Centrum Ploterowe zainstalowało EFI Pro 32r - pierwszy w Polsce, a drugi w Europie wielkoformatowy ploter drukujący w STUDIO DAR w Bielsku-Białej.

  • Bezpłatna wersja online TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764