logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine

  PR 07.11.2019, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-raportu-dostawcow-ooh-magazine,384630,artykul.html

Jak zawsze na łamach magazynu zestawienia maszyn i mediów dla druku oraz mapy dostawców. W numerze nowości, branżowe case study. oraz podsumowania z 11. edycji targów poligrafii reklamowej FestiwalDruku.pl.

Prawdziwym hitem targów okazał się CAR WRAP WORKSHOPS. Warsztaty z oklejania samochodów poprowadził certyfikowany trener 3M Rafał Żmuda. Fotorelacja z tego wydarzenia w numerze.

Najlepszym dowodem na zasadność i efektywność spotkań „twarzą w twarz” są dopięte kontrakty i montaże maszyn po targach. O pierwszych instalacjach opowiada Tomasz Świętorzecki z Design 4 Business – Termonadruk.pl.

W numerze nie zabrakło case study. Cyfrowa Foto - jedna z największych drukarni w Europie, poszerzyła swój park maszynowy o automatyczną lakierówkę Print Flood 200, którą dostarczyła firma Akonda. Adcraft – Centrum Reklamy nabyła drukarkę Epson SC-S40610 od API.PL, a Atrium Centrum Ploterowe zainstalowało EFI Pro 32r - pierwszy w Polsce, a drugi w Europie wielkoformatowy ploter drukujący w STUDIO DAR w Bielsku-Białej.

  • Bezpłatna wersja online TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764