logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine

  PR 07.11.2019, przeczytano 196 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-raportu-dostawcow-ooh-magazine,384630,artykul.html

Jak zawsze na łamach magazynu zestawienia maszyn i mediów dla druku oraz mapy dostawców. W numerze nowości, branżowe case study. oraz podsumowania z 11. edycji targów poligrafii reklamowej FestiwalDruku.pl.

Prawdziwym hitem targów okazał się CAR WRAP WORKSHOPS. Warsztaty z oklejania samochodów poprowadził certyfikowany trener 3M Rafał Żmuda. Fotorelacja z tego wydarzenia w numerze.

Najlepszym dowodem na zasadność i efektywność spotkań „twarzą w twarz” są dopięte kontrakty i montaże maszyn po targach. O pierwszych instalacjach opowiada Tomasz Świętorzecki z Design 4 Business – Termonadruk.pl.

W numerze nie zabrakło case study. Cyfrowa Foto - jedna z największych drukarni w Europie, poszerzyła swój park maszynowy o automatyczną lakierówkę Print Flood 200, którą dostarczyła firma Akonda. Adcraft – Centrum Reklamy nabyła drukarkę Epson SC-S40610 od API.PL, a Atrium Centrum Ploterowe zainstalowało EFI Pro 32r - pierwszy w Polsce, a drugi w Europie wielkoformatowy ploter drukujący w STUDIO DAR w Bielsku-Białej.

  • Bezpłatna wersja online TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów
Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło
W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem....
Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami
Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.
Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?
Słynne potyczki reklamowe Coca-Coli i Pepsi czy McDonald’s i Burger Kinga często opierają się na koncepcji reklamy porównawczej, która w mniej lub bardziej jednoznaczny sposób zestawia produkty konkurencyjnych firm i wskazuje na przewagę jednego brandu nad drugim. W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej...
Nowy numer OOH magazine już na rynku
Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764