logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy obiektyw AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8E ED VR

  PR 04.08.2015, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon odświeża flagowy jasny obiektyw zmiennoogniskowy. Po kompletnej przebudowie najpopularniejszy profesjonalny zoom AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR jest jeszcze szybszy, mocniejszy i stabilniejszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-obiektyw-af-s-nikkor-24-70mm-f-2.8e-ed-vr,25594,artykul.html

Dodanie doskonałego systemu redukcji drgań firmy Nikon, całkowita przebudowa układu optycznego oraz wzmocnienie konstrukcji mechanicznej tchnęło nowe życie w ten słynny obiektyw.

Zoom 24–70 mm to źródło utrzymania każdego profesjonalnego fotografa. W odpowiedzi na opinie używających go zawodowców Nikon udoskonalił go dosłownie w każdym aspekcie – jakości obrazu, sztywności konstrukcji, szybkości, a dzięki wprowadzeniu redukcji drgań także stabilności obrazu. Godny następca legendarnego już obiektywu 24–70 mm f/2,8 G - nowy AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR - wyjątkowo dobrze zaspokaja potrzeby współczesnych profesjonalnych fotografów”- powiedział Zurab Kiknadze, kierownik ds. produktów w dziale obiektywów, akcesoriów i oprogramowania firmy Nikon Europe.

Doskonalenie legendy

Chociaż obecny zoom 24–70 mm (wprowadzony wraz z aparatem D3 w roku 2007) w dalszym ciągu cieszy się powszechnym uznaniem, jego nowe wcielenie wznosi wydajność obiektywu na wyższy poziom. To pierwszy obiektyw NIKKOR, którego układ optyczny zawiera soczewkę asferyczną ze szkła ED (o ultraniskiej dyspersji). Ta nowa soczewka, opracowana z myślą o eliminowaniu aberracji chromatycznej i komy, redukuje spadek natężenia światła ze wzrostem odległości od osi optycznej i zapewnia dzięki temu pełną rozdzielczość na brzegach obrazu.

Zupełnie nowy system redukcji drgań minimalizuje wibracje aparatu i pozwala fotografować z czasami otwarcia migawki dłuższymi nawet o cztery stopnie EV1. Udoskonalono także autofokus dzięki cichemu silnikowi falowemu firmy Nikon, który jest nawet 1,5 raza szybszy od silnika używanego w obiektywie 24–70 mm f/2,8 G. Wprowadzenie elektromagnetycznej przysłony zapewnia spójne, bardziej precyzyjne ekspozycje podczas fotografowania seryjnego z dużą częstotliwością, redukując ryzyko przypadkowego uszkodzenia występujące w przypadku przysłony z dźwigniami mechanicznymi.


Chris McLennan: AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon D4S.

Sprzęt do ciężkiej pracy

Nowy obiektyw 24–70 mm firmy Nikon jest w stanie znieść trudy wieloletniej codziennej pracy profesjonalnego fotografa. Układ optyczny obejmuje 20 soczewek w 16 grupach oraz powłokę nanokrystaliczną. Dodatkowo wzmocniono konstrukcję obiektywu, aby zwiększyć jego wytrzymałość. Niewielkim, ale istotnym ulepszeniem, jest dołączona osłona. W odpowiedzi na sugestie fotografów przycisk zwalniania blokady umieszczono w zagłębieniu, aby uniemożliwić jego przypadkowe naciśnięcie. Fluorowe powłoki naniesione na przednią i tylną soczewkę obiektywu aktywnie odpychają wodę, kurz i brud, nie wpływając na jakość zdjęć, a także ułatwiają czyszczenie soczewki bez obaw o uszkodzenie powierzchni.


Chris McLennan: AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon D4S.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

¹ W trybie normalnym, zgodnie ze standardem stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764