logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy obiektyw Olympus - M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS

  PR 04.08.2020, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 doskonale uzupełnia szeroką ofertę obiektywów dedykowanych do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800*mm w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Zakres ogniskowej super teleobiektywu może zostać podwojony do 1600mm* dzięki zastosowaniu telekonwertera M.Zuiko Digital 2x MC-20. Nowy M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS będzie dostępny od połowy sierpnia w cenie 5790 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-obiektyw-olympus---m.zuiko-digital-ed-100-400mm-f5.0-6.3-is,387992,artykul.html

Największą przewagą systemu Olympus są jego rozmiary: prawię o połowę mniejszy i o połowę lżejszy od innych systemów z wymiennymi obiektywami zapewnia fotografom niezwykłą mobilność. Dotyczy to nie tylko aparatów, ale także obiektywów. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wysoką wydajnością i dodatkową, wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Robiąca wrażenie ogniskowa, zamknięta w kompaktowej i lekkiej obudowie sprawia, że M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.

Nowy obiektyw z ogniskową nawet 1600mm* - dzięki połączeniu z dodatkowym konwerterem 2x

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS ma pole widzenia porównywalne z obiektywami o zakresie 200-800mm* dla formatu 35 mm. Z telekonwerterem M.Zuiko Digital 1.4x MC-14 osiąga aż 1120mm* a z telekonwerterem 2x MC-20 rekordowe 1600mm*. Taka wartość pozwala na przybliżanie bardzo odległych obiektów, do których trudno podejść, jak na przykład ptaki i gwarantuje obraz plastyczny charakteryzujący się pięknym rozmyciem tła przy zachowaniu maksymalnej ostrości fotografowanego obiektu. Kolejnymi atutami nowej konstrukcji są niewielka minimalna odległość ustawienia ostrości dla wszystkich ogniskowych wynosząca zaledwie 1,3 m oraz maksymalne powiększenie obrazu 0,57x - pozwala na uzyskanie doskonałych ujęć telemakro, przydatnych przy fotografowaniu małych obiektów, takich jak owady czy kwiaty.

Wyjątkowa wydajność optyczna w całym zakresie ogniskowych. Odporna na mróz, kurz i zachlapania obudowa.

System optyczny nowego obiektywu zawiera cztery soczewki Extra-low Dyspersion (ED), odpowiadające za wyjątkowe odwzorowanie kolorów, dwie soczewki Super High Refractive Index (Super HR) i dwie soczewki High Refractive Index (HR), które zapewniają, jasny, wyraźny i ostry obraz na całej powierzchni kadru dla wszystkich długości ogniskowej. Powłoki ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) redukują skutecznie flary i odblaski w niekorzystnych warunkach oświetleniowych, takich jakie występują na przykład przy zdjęciach pod światło. Uszczelnienie całego korpusu obiektywu zapewnia taką samą odporność na kurz, mróz i zachlapania, jak w przypadku wszystkich obiektywów z serii PRO, co gwarantuje pewność i niezawodność podczas sesji zdjęciowych w trudnych warunkach atmosferycznych.

Focus Limiter i stabilizacja obrazu w obiektywie.

Umieszczony z tyłu obiektywu mechanizm AF porusza lekką soczewką, dzięki czemu działa on szybko i precyzyjnie. Obiektyw wyposażony jest także w Focus Switch i Focus Limiter. Pozwalają one na zmianę zakresu pracy AF pomiędzy trzema poziomami, w zależności od dystansu, pozwalając na szybką i komfortową pracę nawet w zakresach super telefoto. Dodatkowy komfort zapewnia wbudowana stabilizacja obrazu gwarantująca kompensację do 3 EV**, pozwalając na wykonywanie zdjęć z ręki nawet przy dużych wartościach ogniskowej i długich czasach naświetlania.

Dostępne Akcesoria

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS dołącza do bogatej rodziny obiektywów M.Zuiko. Współpracuje ze wszystkimi aparatami OM-D i PEN, a także z aparatami innych marek z systemu Mikro Cztery Trzecie. Jest kompatybilny z filtrem ochronnym PRF-ZD72 PRO oraz ringiem dekoracyjnym DR-79. Dołączona do obiektywu osłona przeciwsłoneczna może być używana z obiektywami M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS oraz M.Zuiko Digital ED 40-150mm F2.8 PRO. Do ochrony obiektywu warto korzystać z pokrowca LSC-127.

Dostępność i ceny

Nowy M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS dostępny będzie od połowy sierpnia w cenie 5790 zł.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

Dodatkowe informacje:

Gwarancję obiektywu M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS można bezpłatnie przedłużyć o 6 miesięcy***. W tym celu wystarczy zarejestrować go w serwisie MyOlympus.

Specyfikacja produktu może ulec zmianie. Aktualne dane znajdują się na stronie https://www.olympus.pl/.

* odpowiednik dla klatki 35mm
** Zgodnie ze standardami CIPA, przy ogniskowej 400mm, korekcja w dwóch osiach (pochylenie i przechylenie)
*** Sześć miesięcy dodatkowej gwarancji w kraju zakupu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764