logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy obiektyw Olympus - M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS

  PR 04.08.2020, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 doskonale uzupełnia szeroką ofertę obiektywów dedykowanych do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800*mm w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Zakres ogniskowej super teleobiektywu może zostać podwojony do 1600mm* dzięki zastosowaniu telekonwertera M.Zuiko Digital 2x MC-20. Nowy M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS będzie dostępny od połowy sierpnia w cenie 5790 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-obiektyw-olympus---m.zuiko-digital-ed-100-400mm-f5.0-6.3-is,387992,artykul.html

Największą przewagą systemu Olympus są jego rozmiary: prawię o połowę mniejszy i o połowę lżejszy od innych systemów z wymiennymi obiektywami zapewnia fotografom niezwykłą mobilność. Dotyczy to nie tylko aparatów, ale także obiektywów. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wysoką wydajnością i dodatkową, wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Robiąca wrażenie ogniskowa, zamknięta w kompaktowej i lekkiej obudowie sprawia, że M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.

Nowy obiektyw z ogniskową nawet 1600mm* - dzięki połączeniu z dodatkowym konwerterem 2x

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS ma pole widzenia porównywalne z obiektywami o zakresie 200-800mm* dla formatu 35 mm. Z telekonwerterem M.Zuiko Digital 1.4x MC-14 osiąga aż 1120mm* a z telekonwerterem 2x MC-20 rekordowe 1600mm*. Taka wartość pozwala na przybliżanie bardzo odległych obiektów, do których trudno podejść, jak na przykład ptaki i gwarantuje obraz plastyczny charakteryzujący się pięknym rozmyciem tła przy zachowaniu maksymalnej ostrości fotografowanego obiektu. Kolejnymi atutami nowej konstrukcji są niewielka minimalna odległość ustawienia ostrości dla wszystkich ogniskowych wynosząca zaledwie 1,3 m oraz maksymalne powiększenie obrazu 0,57x - pozwala na uzyskanie doskonałych ujęć telemakro, przydatnych przy fotografowaniu małych obiektów, takich jak owady czy kwiaty.

Wyjątkowa wydajność optyczna w całym zakresie ogniskowych. Odporna na mróz, kurz i zachlapania obudowa.

System optyczny nowego obiektywu zawiera cztery soczewki Extra-low Dyspersion (ED), odpowiadające za wyjątkowe odwzorowanie kolorów, dwie soczewki Super High Refractive Index (Super HR) i dwie soczewki High Refractive Index (HR), które zapewniają, jasny, wyraźny i ostry obraz na całej powierzchni kadru dla wszystkich długości ogniskowej. Powłoki ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) redukują skutecznie flary i odblaski w niekorzystnych warunkach oświetleniowych, takich jakie występują na przykład przy zdjęciach pod światło. Uszczelnienie całego korpusu obiektywu zapewnia taką samą odporność na kurz, mróz i zachlapania, jak w przypadku wszystkich obiektywów z serii PRO, co gwarantuje pewność i niezawodność podczas sesji zdjęciowych w trudnych warunkach atmosferycznych.

Focus Limiter i stabilizacja obrazu w obiektywie.

Umieszczony z tyłu obiektywu mechanizm AF porusza lekką soczewką, dzięki czemu działa on szybko i precyzyjnie. Obiektyw wyposażony jest także w Focus Switch i Focus Limiter. Pozwalają one na zmianę zakresu pracy AF pomiędzy trzema poziomami, w zależności od dystansu, pozwalając na szybką i komfortową pracę nawet w zakresach super telefoto. Dodatkowy komfort zapewnia wbudowana stabilizacja obrazu gwarantująca kompensację do 3 EV**, pozwalając na wykonywanie zdjęć z ręki nawet przy dużych wartościach ogniskowej i długich czasach naświetlania.

Dostępne Akcesoria

M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS dołącza do bogatej rodziny obiektywów M.Zuiko. Współpracuje ze wszystkimi aparatami OM-D i PEN, a także z aparatami innych marek z systemu Mikro Cztery Trzecie. Jest kompatybilny z filtrem ochronnym PRF-ZD72 PRO oraz ringiem dekoracyjnym DR-79. Dołączona do obiektywu osłona przeciwsłoneczna może być używana z obiektywami M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS oraz M.Zuiko Digital ED 40-150mm F2.8 PRO. Do ochrony obiektywu warto korzystać z pokrowca LSC-127.

Dostępność i ceny

Nowy M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS dostępny będzie od połowy sierpnia w cenie 5790 zł.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

Dodatkowe informacje:

Gwarancję obiektywu M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS można bezpłatnie przedłużyć o 6 miesięcy***. W tym celu wystarczy zarejestrować go w serwisie MyOlympus.

Specyfikacja produktu może ulec zmianie. Aktualne dane znajdują się na stronie https://www.olympus.pl/.

* odpowiednik dla klatki 35mm
** Zgodnie ze standardami CIPA, przy ogniskowej 400mm, korekcja w dwóch osiach (pochylenie i przechylenie)
*** Sześć miesięcy dodatkowej gwarancji w kraju zakupu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764