logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy obiektyw Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0

  PR 09.12.2020, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 to obiektyw wyczekiwany przez wielu poszukiwaczy technicznej doskonałości obrazu. APO chromatyczna budowa zapewnia nieporównywalną ostrość i mikrokontrast - cechy szczególnie ważne dla profesjonalnych fotografów produktowych, filmowców czy mistrzów krajobrazu. Po sukcesie obiektywu z mocowaniem Sony E przyszła pora na wersję VM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-obiektyw-voigtlander-apo-lanthar-50-mm-f-2%2C0,389508,artykul.html

Uznany za najdoskonalszą konstrukcję producenta o standardowej ogniskowej APO Lanthar 50 mm gotowy jest teraz stanąć w szranki z innymi konstrukcjami systemu LEica M. Układ optyczny tworzy 10 elementów rozmieszczonych w 8 grupach. Niespotykana ostrość, kontrast, mikrokontrast oraz reprodukcja barw to efekt wyboru domieszkowanych lantanem soczewek, doskonałej precyzji wykonania i wielu lat doświadczenia inżynierów japońskiej Cosiny.

Wersja VM obiektywu wyposażona w mocowanie Leica M zoptymalizowana została oczywiście do współpracy z aparatami dalmierzowymi, ale dzięki użyciu odpowiedniego adaptera z obiektywu korzystać mogą wszyscy użytkownicy aparatów bezlusterkowych Canon R, Fujifilm X, Nikon Z, Sony E czy MFT.

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 w wersji z mocowaniem Leica M jest mniejszy oraz lżejszy od swojego starszego brata z mocowaniem Sony E. Przysłona obiektywu oferuje możliwość regulacji w zakresie f/2,0 - f/16, zapewniając odpowiednią swobodę podczas pracy z głębią ostrości. 12 listków kontrolujących wielkość otworu gwarantuje przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości.

Główne atuty

  • apochromatyczna konstrukcja optyczna eliminująca aberrację chromatyczną
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • 12 listkowa przysłona gwarantująca przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości
  • pokrycie obrazem pełnoklatkowej matrycy 35 mm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • mocowanie systemu Leica M (VM)

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 do Leica M

  • Mocowanie: Leica M
  • Ogniskowa: 50 mm
  • Przysłona minimalna: f/2,0
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 10 elementów w 8 grupach
  • Kąt widzenia: 46,2o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,7 m (w zależności od kamery)
  • Wymiary (średnica x długość): 55,6 mm x 53,0 mm
  • Średnica filtra: 49 mm
  • Waga: 288 g
  • Opcjonalne  akcesoria: osłona przeciwsłoneczna LH-13    

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764