logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy obiektyw Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0

  PR 09.12.2020, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 to obiektyw wyczekiwany przez wielu poszukiwaczy technicznej doskonałości obrazu. APO chromatyczna budowa zapewnia nieporównywalną ostrość i mikrokontrast - cechy szczególnie ważne dla profesjonalnych fotografów produktowych, filmowców czy mistrzów krajobrazu. Po sukcesie obiektywu z mocowaniem Sony E przyszła pora na wersję VM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-obiektyw-voigtlander-apo-lanthar-50-mm-f-2%2C0,389508,artykul.html

Uznany za najdoskonalszą konstrukcję producenta o standardowej ogniskowej APO Lanthar 50 mm gotowy jest teraz stanąć w szranki z innymi konstrukcjami systemu LEica M. Układ optyczny tworzy 10 elementów rozmieszczonych w 8 grupach. Niespotykana ostrość, kontrast, mikrokontrast oraz reprodukcja barw to efekt wyboru domieszkowanych lantanem soczewek, doskonałej precyzji wykonania i wielu lat doświadczenia inżynierów japońskiej Cosiny.

Wersja VM obiektywu wyposażona w mocowanie Leica M zoptymalizowana została oczywiście do współpracy z aparatami dalmierzowymi, ale dzięki użyciu odpowiedniego adaptera z obiektywu korzystać mogą wszyscy użytkownicy aparatów bezlusterkowych Canon R, Fujifilm X, Nikon Z, Sony E czy MFT.

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 w wersji z mocowaniem Leica M jest mniejszy oraz lżejszy od swojego starszego brata z mocowaniem Sony E. Przysłona obiektywu oferuje możliwość regulacji w zakresie f/2,0 - f/16, zapewniając odpowiednią swobodę podczas pracy z głębią ostrości. 12 listków kontrolujących wielkość otworu gwarantuje przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości.

Główne atuty

  • apochromatyczna konstrukcja optyczna eliminująca aberrację chromatyczną
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • 12 listkowa przysłona gwarantująca przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości
  • pokrycie obrazem pełnoklatkowej matrycy 35 mm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • mocowanie systemu Leica M (VM)

Voigtlander APO Lanthar 50 mm f/2,0 do Leica M

  • Mocowanie: Leica M
  • Ogniskowa: 50 mm
  • Przysłona minimalna: f/2,0
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 10 elementów w 8 grupach
  • Kąt widzenia: 46,2o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,7 m (w zależności od kamery)
  • Wymiary (średnica x długość): 55,6 mm x 53,0 mm
  • Średnica filtra: 49 mm
  • Waga: 288 g
  • Opcjonalne  akcesoria: osłona przeciwsłoneczna LH-13    

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764