logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy panel multimedialny iiyama

   18.09.2003, przeczytano 892 razy

Iiyama wprowadza właśnie do oferty nowy produkt - ProLite C480T. Do panela 19'' podłączyć można nie tylko komputer, lecz także antenę telewizyjna, kamerę video, odtwarzacz DVD, czy konsolę do gier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-panel-multimedialny-iiyama,1838,artykul.html

Model C480T obok tunera TV wyposażony w funkcję automatycznego wyszukiwania kanałów, dołączono pilota zdalnego sterowania, co zdecydowanie ułatwia obsługę, gdy do wyboru ma się 100 kanałów. Model posiada również funkcję PiP (picture in picture), dzięki czemu można równoległe na ekranie wyświetlać obrazy pochodzące z dwóch różnych źródeł np. anteny TV i PC lub odtwarzacza DVD. Użytkownik ma do dyspozycji wejście: scart, S-video, AV oraz wejście słuchawkowe i wejście cyfrowe DVI. Umieszczone po obu stronach ekranu 5 watowe głośniki stereofoniczne można zdemontować oraz ustawić optymalne ich brzmienie przy pomocy regulacji basów, wysokości tonów lub wykorzystując funkcje surround.

Czas reakcji samej matrycy MVA wynosi 16 msec., dzięki czemu efekt smużenia nie występuje w ogóle. Kontrast 600:1 i jasność na poziomie 430 cd/m2 pozwalają na korzystanie z panela zarówno podczas zastosowań telewizyjnych, jak i w trakcie pracy z PC. Ponadto obraz wyregulować można przy pomocy funkcji korekcji gamma i sRGB.

Źródło: iiyama Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764