logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy papier biurowy Konica Minolta

  PR 15.10.2007, przeczytano 2369 razy
ilustracjastrzałka

Wkrótce na polskim rynku pojawi się papier do druku i kopiowania marki Konica Minolta. To efekt współpracy firmy Konica Minolta z największym dystrybutorem papieru w Polsce, firmą Europapier- Impap.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-papier-biurowy-konica-minolta-,6221,artykul.html

Firma Konica Minolta Business Solutions Polska wprowadza do swojej oferty szeroki wybór papierów do druku i kopiowania. Jest to wspólny projekt firm Konica Minolta – dostawcy kompleksowych rozwiązań usprawniających procesy związane z przetwarzaniem dokumentów oraz firmy Europapier-Impap, będącej częścią papierniczego koncernu Mondi. Oferta papierów Konica Minolta obejmie m.in. papiery biurowe Konica Minolta, papiery specjalne (wśród nich Color Copy - do druku kolorowego, IQ Color - papiery kolorowe, papiery ozdobne) oraz etykiety i koperty.

Konica Minolta poza urządzeniami, materiałami eksploatacyjnymi, usługami doradczymi i serwisowymi będzie dostarczać klientom również media. Nowa kompleksowa oferta jest więc odpowiedzią na wszystkie potrzeby drukowania w firmach. To systemowe rozwiązanie drukowania zapewni użytkownikom doskonałą jakość wydruków, ochronę urządzeń oraz oszczędność czasu.

Aby spełnić oczekiwania klientów co do jakości papieru, wszystkie produkty zostały przetestowane na urządzeniach firmy Konica Minolta. Precyzyjny dobór papierów pozwolił na osiągnięcie wysokiej jakości kopii we wszystkich urządzeniach biurowych, zarówno czarno-białych, jak i kolorowych.

Papier Konica Minolta będzie dostępny w 9 delegaturach terenowych firmy Konica Minolta oraz u partnerów handlowych firmy zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764