logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy partner w Communication Unlimited

  PR 23.11.2021, przeczytano 184 razy
ilustracja

Strukturę partnerską agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited wzmocniła Kinga Jasnowska – Sobula, account director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-partner-w-communication-unlimited,393864,artykul.html

Kinga Jasnowska - Sobula jako partner będzie odpowiedzialna za usprawnianie przebiegu procesów projektowych agencji (z perspektywy operacyjnej, jak i budżetowej), optymalizację struktury i zasobów agencji oraz budowanie relacji wewnątrz zespołu, w tym za opracowanie i prowadzenie działań motywacyjnych i integracyjnych.

- Chcemy dostarczać rozwiązania najwyższej jakości, a wiedza, doświadczenie i operatywność Kingi w nowej roli z pewnością przełożą na bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi. Nowego partnera CU wyróżniają: wielopłaszczyznowa analiza, szybka reakcja i działanie podporządkowane celom biznesowym naszych klientów – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Kinga Jasnowska - Sobula ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu. Zarówno po stronie klienta jak i agencji.

Z Communication Unlimited jest związana od 2011 roku. Na stanowiskach account managera, a następnie account directora odpowiadała za współpracę m.in. z Super-Pharm, Suzuki Motor Poland, Velvet Care, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Blue City. Browarami Lubelskimi, Galerią Jurajska, Galerią Kazimierz, Centrum Galardia oraz z firmą Optegra.

Swoją drogę zawodową zaczynała w firmach: Commercial Union (ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia emerytalne), Credit Suisse oraz Cushman&Wakefield. Z kolei w Havas Polska pracowała przy projektach dla Polkomtela, CEDC, Grupy Lotos, Kampanii Piwowarskiej oraz Banku PKO BP.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764