logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy partner w Communication Unlimited

  PR 23.11.2021, przeczytano 427 razy
ilustracja

Strukturę partnerską agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited wzmocniła Kinga Jasnowska – Sobula, account director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-partner-w-communication-unlimited,393864,artykul.html

Kinga Jasnowska - Sobula jako partner będzie odpowiedzialna za usprawnianie przebiegu procesów projektowych agencji (z perspektywy operacyjnej, jak i budżetowej), optymalizację struktury i zasobów agencji oraz budowanie relacji wewnątrz zespołu, w tym za opracowanie i prowadzenie działań motywacyjnych i integracyjnych.

- Chcemy dostarczać rozwiązania najwyższej jakości, a wiedza, doświadczenie i operatywność Kingi w nowej roli z pewnością przełożą na bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi. Nowego partnera CU wyróżniają: wielopłaszczyznowa analiza, szybka reakcja i działanie podporządkowane celom biznesowym naszych klientów – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Kinga Jasnowska - Sobula ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu. Zarówno po stronie klienta jak i agencji.

Z Communication Unlimited jest związana od 2011 roku. Na stanowiskach account managera, a następnie account directora odpowiadała za współpracę m.in. z Super-Pharm, Suzuki Motor Poland, Velvet Care, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Blue City. Browarami Lubelskimi, Galerią Jurajska, Galerią Kazimierz, Centrum Galardia oraz z firmą Optegra.

Swoją drogę zawodową zaczynała w firmach: Commercial Union (ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia emerytalne), Credit Suisse oraz Cushman&Wakefield. Z kolei w Havas Polska pracowała przy projektach dla Polkomtela, CEDC, Grupy Lotos, Kampanii Piwowarskiej oraz Banku PKO BP.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764