logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Philips LCD z serii X-design

   04.07.2002, przeczytano 747 razy

Firma Philips Polska rozpocznie w drugiej połowie lipca 2002r. sprzedaż kolejnego monitora LCD o przekątnej 15 cali. Nowy model będzie następcą monitora 150X1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-philips-lcd-z-serii-x-design,1076,artykul.html

Philips LCD 150X3M ma kontynuować oryginalne rozwiązania stylistyczne znane z poprzednika, oferując też doskonałe parametry techniczne. Nowy monitor adresowany jest do ludzi poszukujących niecodziennych i oryginalnych rozwiązań w dziedzinie nowoczesnych technik wyświetlania obrazu.

Model 150X3M to także zintegrowane multimedia (głośniki stereo 2 x 2W o całkowitej mocy znamionowej 48W oraz mikrofon) i podwójne złącze sygnału wideo (1 x D-Sub oraz 1 x DVI-D). Najważniejsze parametry techniczne monitora 150X3M to plamka 0,297mm, pasmo przenoszenia 80 MHz, kontrast 350:1, jasność 250 cd/m2, kąt widzenia pionowo 110 stopni (50/60), kąt widzenia poziomo 150 stopni (75/75), czas reakcji panelu TFT ok. 30 ms. Pobór mocy nie przekracza 23W/2W (praca/czuwanie).

Sugerowana przez producenta cena detaliczna brutto wynosi 2 950 PLN.

Źródło informacji: Philips

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764