logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy placement reklamowy na polskim rynku

  PR 30.10.2019, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Hybrid.ai międzynarodowa firma z obszaru Adtech, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii InImage Ads, której mechanizm tworzy nowy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego. Projekt AstraOne InImage Ads jest także odpowiedzią na wyzwanie przed którym stoją wydawcy – czyli coraz częstszego ignorowania przez użytkowników tradycyjnych placementów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-placement-reklamowy-na-polskim-rynku,384528,artykul.html

Z obserwacji przeprowadzonych w latach 2018-2019 przez Hybrid.ai, wynika iż 80 proc. użytkowników, którzy odwiedzają strony internetowe, skupia swoją uwagę na zdjęciach i materiałach graficznych. Wraz ze swoistą wizualizacją Internetu rośnie także wartość reklamowa materiałów graficznych. AstraOne stanowi odpowiedź na problem monetyzacji i wykorzystania zdjęć, przez co staje się idealnym rozwiązaniem zarówno dla reklamodawców jak i wydawców. Technologia stworzona przez Hybrid.ai daje możliwość wykorzystania zupełnie nowej powierzchni reklamowej oraz rozwiązanie kwestii tzw. ślepoty banerowej – gwarantujących wysoki poziom tzw. viewability.

- Z naszych obserwacji wynika, iż największym obecnie wyzwaniem dla branży reklamowej i wydawniczej jest tzw. viewability. Czyli parametr, który określa jaka część emisji reklam mogła być faktycznie zobaczona przez użytkownika. Nasza technologia stanowi rozwiązanie tego problemu, albowiem realizowane kampanie za pomocą AstraOne wykazały skuteczność na poziomie 100% viewability. - tłumaczy Dmitriy Shevchenko Dyrektor Zarządzający CEE  Hybrid.ai.

Technologia umożliwia także skanowanie zdjęć, czyli “picture recognition”, dzięki czemu realne staje się rozpoznawanie obiektów. Algorytm systemu rozpoznaje aktualnie ponad 5000 różnych obiektów w tym logotypy konkretnych marek, konkretnych celebrytów, twarze, mimikę, emocje oraz kontekst sytuacji przedstawianych na zdjęciach. Dzięki czemu technologia AstraOne InImage Ads jest w stanie zapewnić wyjątkowe możliwości targetowania kampanii reklamowych. Mogą być one targetowane na konkretne obiekty, wcześniej rozpoznane przez algorytm.

- Główne znaczenie odgrywa bazujący na algorytmach prawidłowy dobór kontekstu zdjęcia, artykułu prasowego oraz grupy docelowej do treści, jak i kreacji. Dzięki czemu technologia AstraOne gwarantuje 100-procentowy brand safety realizowanych kampanii. – tłumaczy Dmitriy Shevchenko MD Hybrid.ai CEE.

Wejście na polski rynek rozwiązań AstraOne wpisuje się w globalny trend rozwoju technologii reklamowej w modelu In-Image. Z danych IAB wynika, iż strony internetowe z odpowiednio kontekstowo dobranymi materiałami graficznymi osiągają blisko 94 proc. więcej wyświetleń.

- Polskie serwisy internetowe niezależnie od swojego profilu i zasięgu mogą dzięki AstraOne InImage Ads liczyć na zyskowne wykorzystanie bardzo atrakcyjnej przestrzeni strony internetowej zajmowanej przez zdjęcia i materiały graficzne. – mówi Shevchenko.

AstraOne jest już dostępna dla polskich reklamodawców. Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Hybrid.ai zrealizował za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje.

  • Więcej informacji na temat projektu można uzyskać na specjalnej stronie internetowej: www.astraone.io
  • Link do galerii z przykładami kampanii InImage Ads (AstraOne) TUTAJ

Źródło: Hybrid.ai

www.hybrid.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764