logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy placement reklamowy na polskim rynku

  PR 30.10.2019, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

Hybrid.ai międzynarodowa firma z obszaru Adtech, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii InImage Ads, której mechanizm tworzy nowy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego. Projekt AstraOne InImage Ads jest także odpowiedzią na wyzwanie przed którym stoją wydawcy – czyli coraz częstszego ignorowania przez użytkowników tradycyjnych placementów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-placement-reklamowy-na-polskim-rynku,384528,artykul.html

Z obserwacji przeprowadzonych w latach 2018-2019 przez Hybrid.ai, wynika iż 80 proc. użytkowników, którzy odwiedzają strony internetowe, skupia swoją uwagę na zdjęciach i materiałach graficznych. Wraz ze swoistą wizualizacją Internetu rośnie także wartość reklamowa materiałów graficznych. AstraOne stanowi odpowiedź na problem monetyzacji i wykorzystania zdjęć, przez co staje się idealnym rozwiązaniem zarówno dla reklamodawców jak i wydawców. Technologia stworzona przez Hybrid.ai daje możliwość wykorzystania zupełnie nowej powierzchni reklamowej oraz rozwiązanie kwestii tzw. ślepoty banerowej – gwarantujących wysoki poziom tzw. viewability.

- Z naszych obserwacji wynika, iż największym obecnie wyzwaniem dla branży reklamowej i wydawniczej jest tzw. viewability. Czyli parametr, który określa jaka część emisji reklam mogła być faktycznie zobaczona przez użytkownika. Nasza technologia stanowi rozwiązanie tego problemu, albowiem realizowane kampanie za pomocą AstraOne wykazały skuteczność na poziomie 100% viewability. - tłumaczy Dmitriy Shevchenko Dyrektor Zarządzający CEE  Hybrid.ai.

Technologia umożliwia także skanowanie zdjęć, czyli “picture recognition”, dzięki czemu realne staje się rozpoznawanie obiektów. Algorytm systemu rozpoznaje aktualnie ponad 5000 różnych obiektów w tym logotypy konkretnych marek, konkretnych celebrytów, twarze, mimikę, emocje oraz kontekst sytuacji przedstawianych na zdjęciach. Dzięki czemu technologia AstraOne InImage Ads jest w stanie zapewnić wyjątkowe możliwości targetowania kampanii reklamowych. Mogą być one targetowane na konkretne obiekty, wcześniej rozpoznane przez algorytm.

- Główne znaczenie odgrywa bazujący na algorytmach prawidłowy dobór kontekstu zdjęcia, artykułu prasowego oraz grupy docelowej do treści, jak i kreacji. Dzięki czemu technologia AstraOne gwarantuje 100-procentowy brand safety realizowanych kampanii. – tłumaczy Dmitriy Shevchenko MD Hybrid.ai CEE.

Wejście na polski rynek rozwiązań AstraOne wpisuje się w globalny trend rozwoju technologii reklamowej w modelu In-Image. Z danych IAB wynika, iż strony internetowe z odpowiednio kontekstowo dobranymi materiałami graficznymi osiągają blisko 94 proc. więcej wyświetleń.

- Polskie serwisy internetowe niezależnie od swojego profilu i zasięgu mogą dzięki AstraOne InImage Ads liczyć na zyskowne wykorzystanie bardzo atrakcyjnej przestrzeni strony internetowej zajmowanej przez zdjęcia i materiały graficzne. – mówi Shevchenko.

AstraOne jest już dostępna dla polskich reklamodawców. Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Hybrid.ai zrealizował za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje.

  • Więcej informacji na temat projektu można uzyskać na specjalnej stronie internetowej: www.astraone.io
  • Link do galerii z przykładami kampanii InImage Ads (AstraOne) TUTAJ

Źródło: Hybrid.ai

www.hybrid.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764