logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy ploter tnący - Mutoh SC-PRO 1400

  PR 22.10.2008, przeczytano 11408 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mutoh uzupełniła swoją ofertę o nowy ploter tnący Mutoh SC-PRO 1400 z systemem optycznego pozycjonowania. Jest to już 5 generacja ploterów tnących belgijsko-japońskiego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-ploter-tnacy---mutoh-sc-pro-1400,8023,artykul.html

Mutoh SC-PRO 1400 bazuje na sprawdzonej serii ploterów tnących SC. Wyposażony jest w opatentowany system pozycjonowania laserowego E-pos. Jego zadaniem jest automatyczne nacinanie folii po obrysie uprzednio wydrukowanej grafiki. Mutoh SC-PRO 1400 w połączeniu z ploterem drukującym tworzy wydajny, 2-ploterowy system tnąco-drukujący wykorzystywany np. do produkcji naklejek, etykiet, oznakowania, itd. Przewagą takiego rozwiązania nad ploterami tnąco-drukującymi jest to, że drukując na ploterze graficznym możemy jednocześnie na drugim urządzeniu ciąć. Natomiast na ploterze tnąco-drukującym wykonujemy albo operacje druku albo cięcia. Rachunek jest prosty, tym bardziej, że 2-ploterowe zestawy tnąco-drukujące (np. ValueJet + SC-PRO) firmy Mutoh oferowane są w cenie jednego urządzenia!

Mutoh SC-PRO 1400 obsługuje media o szerokości do 1600 mm i grubości 1 mm. Szerokość cięcia wynosi maksymalnie 1400 mm. Ploter osiąga osiową prędkość cięcia 1000 mm/s i diagonalną 1414 mm/s. Natomiast przyspieszenie wynosi 2.75 G (diagonalne 3.85 G). Nóż w kierunku góra-dół może poruszać się do 40 razy na sekundę. Nacisk noża można ustawić na poziomie od 20 do 450 g (0.2-4.4 N). Ploter posiada dokładność mechaniczną na poziomie 0.005 mm i softwarową 0.01-0.025 mm.

Ploter tnący Mutoh SC-PRO 1400 posiada 4 rolki dociskowe. Unikalnym rozwiązaniem jest to, że dwie środkowe rolki posiadają zredukowaną siłę nacisku, tak aby prowadzona delikatna lub zadrukowana folia nie ulegała zniekształceniom.

Urządzenie posiada solidną konstrukcję, co jest bardzo ważne przy produkcyjnym wykorzystaniu plotera. Wraz z podstawą SC-PRO waży 100 kg.

Ploter SC-PRO 1400 można podłączyć do komputera poprzez interfejs RS-232 lub USB. Urządzenie jest wyposażone w intuicyjny, wielojęzyczny panel sterowania znajdujący się na czołowej ściance plotera. Do urządzenia dołączone jest profesjonalne oprogramowanie EasySIGN w polskiej wersji językowej.

Ploter tnąco-drukujący Mutoh SC-PRO 1400 dedykowany jest przede wszystkim dla agancji reklamowych wykonujących różnego rodzaju oznakowanie, szyldy, naklejki, grafikę na środki transportu, itd. Ploter ten znajdzie także swoje zastosowanie w przemyśle, czyli wszędzie tam gdzie jest potrzeba precyzyjnego cięcia materiału.

Wyłącznym dystrybutorem firmy Mutoh w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium
www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764