logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy podcast „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” od Publio.pl i Gazeta.pl

  PR 19.09.2022, przeczytano 196 razy

W piątek, 16 września 2022 r. na kulturalnej mapie Polski pojawił się nowy podcast – „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj”. To cykl rozmów prowadzonych przez Martę Korycką, szefową serwisu Kultura.Gazeta.pl, który powstaje we współpracy z Publio.pl, księgarnią z e-bookami i audiobookami. Jego słuchacze dowiedzą się m.in. ciekawostek na temat pisarskiego fachu oraz poznają najważniejsze premiery książkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-podcast-_dobrze-czytaj%2C-dobrze-sluchaj_-od-publio.pl-i-gazeta.pl,397250,artykul.html

W podcaście „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” internauci posłuchają wypowiedzi autorów literatury kryminalnej, pięknej, obyczajowej i romansu – każdy znajdzie tu gatunek dla siebie. Marta Korycka z redakcji Kultura.Gazeta.pl przedstawi książki, które warto przeczytać i polecić znajomym.

Pierwszym gościem cyklu był Vincent V. Severski. Kiedyś agent wywiadu, teraz autor bestsellerowych thrillerów szpiegowskich opowiedział Marcie Koryckiej m.in. o swojej książce „Plac Senacki 6 PM”, o tym, ile ze swoich doświadczeń przeniósł do książek oraz co mu przeszkadza w filmach o szpiegach.

Rozmowy „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” w wersji wideo będą dostępne na Kultura.Gazeta.pl i na kanale Publio.pl na platformie YouTube, a dodatkowo w niedziele będą pojawiać się na stronie głównej portalu Gazeta.pl. Podcastu można słuchać na stronie Publio.pl lub na Spotify.

Marta Korycka jest szefową serwisu Kultura.Gazeta.pl. W redakcji portalu pracuje od 2008 r. - zaczynała jako redaktorka serwisu Popcorner.pl, poświęconego serialom. Prowadzi „POPkulturę” w Gazeta.pl, a w wolnych chwilach - bookstagram (@matka.redaktorka).

Premierę podcastu „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” wspierają działania promocyjne na Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i Publio.pl oraz na profilach obu marek w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764