logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy podcast „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” od Publio.pl i Gazeta.pl

  PR 19.09.2022, przeczytano 277 razy

W piątek, 16 września 2022 r. na kulturalnej mapie Polski pojawił się nowy podcast – „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj”. To cykl rozmów prowadzonych przez Martę Korycką, szefową serwisu Kultura.Gazeta.pl, który powstaje we współpracy z Publio.pl, księgarnią z e-bookami i audiobookami. Jego słuchacze dowiedzą się m.in. ciekawostek na temat pisarskiego fachu oraz poznają najważniejsze premiery książkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-podcast-_dobrze-czytaj%2C-dobrze-sluchaj_-od-publio.pl-i-gazeta.pl,397250,artykul.html

W podcaście „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” internauci posłuchają wypowiedzi autorów literatury kryminalnej, pięknej, obyczajowej i romansu – każdy znajdzie tu gatunek dla siebie. Marta Korycka z redakcji Kultura.Gazeta.pl przedstawi książki, które warto przeczytać i polecić znajomym.

Pierwszym gościem cyklu był Vincent V. Severski. Kiedyś agent wywiadu, teraz autor bestsellerowych thrillerów szpiegowskich opowiedział Marcie Koryckiej m.in. o swojej książce „Plac Senacki 6 PM”, o tym, ile ze swoich doświadczeń przeniósł do książek oraz co mu przeszkadza w filmach o szpiegach.

Rozmowy „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” w wersji wideo będą dostępne na Kultura.Gazeta.pl i na kanale Publio.pl na platformie YouTube, a dodatkowo w niedziele będą pojawiać się na stronie głównej portalu Gazeta.pl. Podcastu można słuchać na stronie Publio.pl lub na Spotify.

Marta Korycka jest szefową serwisu Kultura.Gazeta.pl. W redakcji portalu pracuje od 2008 r. - zaczynała jako redaktorka serwisu Popcorner.pl, poświęconego serialom. Prowadzi „POPkulturę” w Gazeta.pl, a w wolnych chwilach - bookstagram (@matka.redaktorka).

Premierę podcastu „Dobrze czytaj, dobrze słuchaj” wspierają działania promocyjne na Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i Publio.pl oraz na profilach obu marek w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764