logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy podcast „Projekt Kuchnia” od Electrolux

  PR 09.06.2021, przeczytano 232 razy

Agencje LiquidThread i Zenith, należące do Publicis Groupe, we współpracy z Onetem (Ringier Axel Springer Polska) przygotowały cykl „Projekt Kuchnia” dla marki Electrolux. Podczas rozmów prowadzonych przez Odetę Moro, eksperci opowiadają jak dopasować kuchnię do swoich potrzeb, tak by była ergonomiczna, stylowa i intuicyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-podcast-_projekt-kuchnia_-od-electrolux,391832,artykul.html

Projekt Kuchnia” to sześcioodcinkowy cykl rozmów na temat rozmaitych aspektów urządzania intuicyjnej przestrzeni kuchennej. Różnorodne perspektywy zaproszonych do rozmów ekspertów – architektów, designerów, specjalistów od AGD czy szefa kuchni stworzą kompendium dla wszystkich chcących dokonać większej czy mniejszej rearanżacji swojej kuchni oraz dla tych, którzy po prostu interesują się projektowaniem.

Odcinków „Projektu Kuchnia” można posłuchać na: Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty. A także obejrzeć w formie videocastu na YouTube i Onet. W pierwszym z nich architektka Karolina Jackowska opowiada o podstawowych zasadach planowania kuchni. Radzi jak urządzić kuchnię intuicyjną i funkcjonalną oraz dzieli się kilkoma zawodowymi sekretami, dzięki którym to ważne miejsce w domu będzie idealnie dopasowane do jego mieszkańców. W rozmowie z Odetą Moro, Karolina odnosi się do obowiązujących trendów, podpowiada, czy minimalizm to styl, w którym odnajdzie się każdy oraz tłumaczy, skąd wzięła się popularność szwedzkiego designu.

Nowe odcinki „Projektu Kuchnia” są publikowane co poniedziałek, do 28 czerwca, każdy z innym gościem i dotykający innego aspektu urządzania kuchni.

Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764