logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy podwójny monitor LG QHD Ergo Dual zwiększy efektywność i komfort pracy

  PR 10.11.2022, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

LG Electronics znowu przesuwa granice wydajności, komfortu użytkownika i maksymalnej elastyczności miejsca pracy. Tym razem za sprawą monitora LG Ergo Dual 27QP88D. Ten nowy na polskim rynku model wyróżnia się wieloma możliwościami regulacji dwóch monitorów, z których się składa, na jednym ramieniu Ergo, łatwą instalacją i wyjątkową jakością obrazu IPS o rozdzielczości QHD (2560 x 1440).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-podwojny-monitor-lg-qhd-ergo-dual-zwiekszy-efektywnosc-i-komfort-pracy,397927,artykul.html

Seria LG Ergo została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu zupełnie nowej jakości użytkowania z wykorzystaniem jednego lub dwóch monitorów. Konstrukcja modelu LG Ergo Dual 27QP88D zapewnia jeszcze większą wszechstronność dzięki ulepszonej regulacji wysokości i obrotu obu monitorów. To sprawia, że praca z zastosowaniem dwóch wyświetlaczy nigdy nie była tak wygodna i ergonomiczna. Podobnie jak w innych wersjach LG Ergo mamy możliwość ustawiania monitora bliżej lub dalej bez konieczności zmiany punktu mocowania. Co więcej, LG Ergo Dual oferuje zakres regulacji wysokości do 210 milimetrów oraz obrót aż o 335 stopni.

Dzięki temu monitor może lepiej sprostać indywidualnym preferencjom użytkownika. Dwa 27-calowe wyświetlacze LG Ergo Dual mogą być ustawione w różnych praktycznych konfiguracjach: obok siebie w orientacji poziomej; jeden w pozycji pionowej, a drugi w poziomej; obydwa skierowane pionowo lub nawet w przeciwne strony. Takie opcje personalizacji układu dwóch monitorów z pewnością docenią graficy, montażyści wideo, programiści czy pracownicy biurowi, na co dzień korzystający z wielu okien arkuszy kalkulacyjnych jednocześnie.

Instalacja LG Ergo Dual 27QP88D-B jest dużo prostsza niż w poprzednich modelach LG Ergo za sprawą przegubowych ramion. Mocuje się je bezpiecznie bez użycia śrub do biurek i blatów o maksymalnej grubości 90 milimetrów. Dla zwiększenia wygody, monitor może zasilać laptopa poprzez kabel USB-C One Cable Solution, a także łączyć wiele urządzeń za pomocą złącza DisplayPort.

Specyfikacja:

27QP88D

Wielkość/

proporcje 

Wielkość ekranu

27-cale x 2

Rozdzielczość 

QHD (2560 x 1440)

Grafika 

IPS

Tak

Gama kolorów 

sRGB 99% (Typ.)

Jasność (Typ.)

350 nits

HDR

HDR10

Kalibracja kolorów

Tak

Czas reakcji

5 ms (GtG)

Technologia AMD FreeSync™ 

AMD FreeSync™

Design

Ekran

Trójstronny wirtualnie. 

Konstrukcja bez granic

Stojak 

Stojak Ergo Dual 

Wysuwanie / odsuwanie 210 mm
 Wysokość 150 mm

Obrót ±335° / Przechył ±25° 

Interfejs

USB Typ-C™

DP Alt. + Zasilanie awaryjne 


 65 W + dane

HDMI

x1

Port do wyświetlacza 

In x1 / Out x1

USB 3.0

x2 downstream

Zasilanie 

Adapter

Dźwięk 

Głośnik 

-

SW

Sterowanie na ekranie

Tak

Źródło: LG Electronics Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764