logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy portal graficzny www.helPS.pl - Twoja pomoc w Photoshopie

  PR 05.04.2007, przeczytano 4656 razy

Z początkiem marca ruszył nowy portal www.helPS.pl - Twoja pomoc w Photoshopie. Łączy on społeczność użytkowników Photoshopa oraz innych programów ze stajni Adobe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-portal-graficzny-www.helps.pl---twoja-pomoc-w-photoshopie,5376,artykul.html

Ideą helPS.pl jest połącznie serwisu graficznego opartego na informacjach oraz prężnie działającego forum dyskusyjnego, na którym nowi użytkowicy i starzy wyjadacze mogą wzajemnie sobie pomagać i dyskutować.

Serwis zawiera zbiór wiadomości z podstaw obsługi Photoshopa oraz wiele tutoriali pisanych przez samych użytkowików portalu.
Forum zaś obfituje w dyskusje na tematy takie jak:
- cyfrowa obróbka zdjęć,
- retusz,
- projektowanie,
- grafika,
- webdesign,
- fotografia,
- typografia,
- dtp,
- digital painting oraz wiele innych.

Redakcja forum serdecznie zaprasza wszyskich chętnych do udziału w dyskusjach.

Źródło: helPS.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: gobi75



gobi75 o sobie:

Jestem designerem - artystą plastykiem -odmiany żeńskiej :-)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764