logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy portal Małopolski ruszył przed ŚDM

  PR 23.07.2016, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Małopolska może poszczycić się nowym portalem internetowym. Prace nad nim trwały przez kilka miesięcy, udało się je zakończyć przed Światowymi Dniami Młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-portal-malopolski-ruszyl-przed-sdm,29371,artykul.html

Nowy portal (malopolska.pl) stworzyła krakowska agencja interaktywna Eura7. – Jego wykonanie było ekspresowe, oczywiście zdążyliśmy z terminem – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director w Eura7.

Każdy się tutaj odnajdzie

Na oficjalnym portalu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego znajdują się informacje przede wszystkim dla mieszkańców województwa, przedsiębiorców i  administracji publicznej. Treści zostały tak podzielone, aby każdy z tych odbiorców bez problemu znalazł informacje dla siebie. Dla osób odwiedzających w najbliższych dniach Kraków dużym udogodnieniem jest publikacja szczegółów związanych ze Światowymi Dniami Młodzieży. W portalu znajduje się również zakładka z poradami dla osób planujących inwestycje w Małopolsce.

Zaawansowane prace                 

Pierwszym krokiem było określenie potrzeb odbiorców portalu urzędowego, jak również oczekiwań osób odpowiedzialnych za obecność UMWM w Internecie i pracowników urzędu. Po zebraniu tych informacji rozpoczęła się analiza struktury treści dotychczasowego serwisu, która później została prawie całkowicie przebudowana. We współpracy z zaangażowanymi pracownikami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego agencja stworzyła architekturę informacji. Na jej podstawie powstała makieta nowego portalu w różnych wersjach, w tym mobilnej. Następnie został stworzony projekt graficzny zgodny z aktualnymi trendami oraz nową identyfikacją województwa.

Portal został oparty o autorski system zarządzania treścią CMSmanager, który został przystosowany do potrzeb osób wprowadzających treści do serwisu. Wersja jest w pełni responsywna. - Dodatkowo, ze względu na wymagania dotyczące dostępności WCAG 2.0 wdrożonorozwiązania, które umożliwiają korzystanie z serwisu osobom niepełnosprawnym (wersja tekstowa, kontrastowa itp.) – dodaje Skrabalak.

Do końca września strona będzie rozwijana o nowe funkcjonalności.

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764