logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager Best Media

  PR 24.02.2008, przeczytano 7408 razy
ilustracjastrzałka

Daria Kopicera dołączyła do zespołu Best Media – wydawcy magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizatora targów Outdoor&Media Expo. 24 letnia absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na poznańskiej uczelni WSUS objęła stanowisko PR Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-best-media,6847,artykul.html

Od początku studiów zdobywała doświadczenie zawodowe w różnych firmach w Polsce i za granicą, jednak zawsze wiedziała, że najlepiej będzie czuła sie w public relations i taki objęła sobie cel. Przygodę z PR rozpoczęła już na drugim roku studiów. Po kilku promocjach w firmie Finlandia Polska zajęła stanowisko asystentki przy organizacji imprez i promocji na terenie Polski.
Kolejnymi etapami była praca w Turcji i Wielkiej Brytanii. W sieci restauracji „OO” była supervisorem. Jednocześnie została managerem ds. promocji i eventów jednego z londyńskich klubów. W zeszłym roku wróciła do kraju na stałe. Podjęła pracę w firmie outsourcingowo consultingowej „Capgemini” w projekcie Schneider Electric United Kingdom & Ireland. Stanowisko PR Managera Best Media obejmie w II połowie lutego.

- Jestem osobą, która nie potrafi prowadzić monotonnego trybu życia. Lubię być ciągle w ruchu, poznawać ciekawych ludzi, od których mogę nauczyć się czegoś interesującego i wartościowego. Taką możliwość daje mi właśnie stanowisko PR managera w Outdoor Media, dlatego będę starała się sprostać zadaniu i zdobywać kolejne cenne doświadczenia zawodowe. Uważam że będzie dawało mi to niesamowitą satysfakcję, co jest moim zdaniem podstawą, by dobrze wykonywać swoją pracę – mówi Daria Kopicera.

Do jej obowiązków będzie należeć pełna obsługa działań public relations magazynu OUTDOOR MEDIA, kontakt z zagranicznymi partnerami i klientami wydawnictwa, nadzorowanie udziału w targach branżowych oraz projekty sponsorskie.

- Daria zajmie się opracowaniem re-lunchu magazynu oraz zmiany naszej strony internetowej. Bazując na opiniach naszych reklamodawców i czytelników zamierzamy dążyć do pozycji lidera na rynku wydawnictw branżowych w naszym sektorze – mówi Robert Załupski, General Manager wydawnictwa.

Daria Kopicera interesuje się technikami PR, sportem i podróżami. Wolny czas poświęca wychowywaniu swojego niesfornego pupila, 10 miesiecznego amstaffa – Chucka.

Źródło: Best Media
t:firmy/DariaKopicerablack.jpg:::Daria Kopicera dołączyła do zespołu Best Media – wydawcy magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizatora targów Outdoor&Media Expo. 24 letnia absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na poznańskiej uczelni WSUS objęła stanowisko PR Managera.

Od początku studiów zdobywała doświadczenie zawodowe w różnych firmach w Polsce i za granicą, jednak zawsze wiedziała, że najlepiej będzie czuła sie w public relations i taki objęła sobie cel. Przygodę z PR rozpoczęła już na drugim roku studiów. Po kilku promocjach w firmie Finlandia Polska zajęła stanowisko asystentki przy organizacji imprez i promocji na terenie Polski.
Kolejnymi etapami była praca w Turcji i Wielkiej Brytanii. W sieci restauracji „OO” była supervisorem. Jednocześnie została managerem ds. promocji i eventów jednego z londyńskich klubów. W zeszłym roku wróciła do kraju na stałe. Podjęła pracę w firmie outsourcingowo consultingowej „Capgemini” w projekcie Schneider Electric United Kingdom & Ireland. Stanowisko PR Managera Best Media obejmie w II połowie lutego.

- Jestem osobą, która nie potrafi prowadzić monotonnego trybu życia. Lubię być ciągle w ruchu, poznawać ciekawych ludzi, od których mogę nauczyć się czegoś interesującego i wartościowego. Taką możliwość daje mi właśnie stanowisko PR managera w Outdoor Media, dlatego będę starała się sprostać zadaniu i zdobywać kolejne cenne doświadczenia zawodowe. Uważam że będzie dawało mi to niesamowitą satysfakcję, co jest moim zdaniem podstawą, by dobrze wykonywać swoją pracę – mówi Daria Kopicera.

Do jej obowiązków będzie należeć pełna obsługa działań public relations magazynu OUTDOOR MEDIA, kontakt z zagranicznymi partnerami i klientami wydawnictwa, nadzorowanie udziału w targach branżowych oraz projekty sponsorskie.

- Daria zajmie się opracowaniem re-lunchu magazynu oraz zmiany naszej strony internetowej. Bazując na opiniach naszych reklamodawców i czytelników zamierzamy dążyć do pozycji lidera na rynku wydawnictw branżowych w naszym sektorze – mówi Robert Załupski, General Manager wydawnictwa.

Daria Kopicera interesuje się technikami PR, sportem i podróżami. Wolny czas poświęca wychowywaniu swojego niesfornego pupila, 10 miesiecznego amstaffa – Chucka.

Źródło: Best Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764