logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager MSL Group

  PR 07.10.2016, przeczytano 463 razy
Joanna Bednarek

Za budowanie relacji z interesariuszami agencji oraz umacnianie reputacji MSLGROUP będzie odpowiedzialna Joanna Bednarek. Do jej zadań będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Joanny Bednarek będzie także Thought Leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-msl-group,30183,artykul.html

Jako PR Manager będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu Employer Branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i Talent Acquisition, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGROUP. Nowy PR Manager MSLGROUP będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.

Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji GREY Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.

W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR Segmentu Internet Agory/Gazeta.pl, a także współpracowała ze środowiskami start-up’owymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań GREY Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup. Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet FACTORY, CH Karolinka, CH Pogoria.

Jest absolwentką Socjologii oraz Dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764