logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager MSL Group

  PR 07.10.2016, przeczytano 488 razy
Joanna Bednarek

Za budowanie relacji z interesariuszami agencji oraz umacnianie reputacji MSLGROUP będzie odpowiedzialna Joanna Bednarek. Do jej zadań będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Joanny Bednarek będzie także Thought Leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-msl-group,30183,artykul.html

Jako PR Manager będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu Employer Branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i Talent Acquisition, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGROUP. Nowy PR Manager MSLGROUP będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.

Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji GREY Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.

W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR Segmentu Internet Agory/Gazeta.pl, a także współpracowała ze środowiskami start-up’owymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań GREY Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup. Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet FACTORY, CH Karolinka, CH Pogoria.

Jest absolwentką Socjologii oraz Dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764