logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager MSL Group

  PR 07.10.2016, przeczytano 588 razy
Joanna Bednarek

Za budowanie relacji z interesariuszami agencji oraz umacnianie reputacji MSLGROUP będzie odpowiedzialna Joanna Bednarek. Do jej zadań będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Joanny Bednarek będzie także Thought Leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-msl-group,30183,artykul.html

Jako PR Manager będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu Employer Branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i Talent Acquisition, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGROUP. Nowy PR Manager MSLGROUP będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.

Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji GREY Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.

W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR Segmentu Internet Agory/Gazeta.pl, a także współpracowała ze środowiskami start-up’owymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań GREY Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup. Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet FACTORY, CH Karolinka, CH Pogoria.

Jest absolwentką Socjologii oraz Dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764