logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager w 4fun Media SA

   12.10.2011, przeczytano 1369 razy

Do zespołu 4fun Media SA dołączyła Aleksandra Głuchowska. Na nowo utworzonym stanowisku PR Managera odpowiedzialna będzie m.in. za realizację strategii komunikacji dla Spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-w-4fun-media-sa,13681,artykul.html

Do zespołu PR i Marketingu Grupy 4fun Media SA dołączyła Ola Głuchowska, która będzie odpowiadała za realizację założeń strategii PR Grupy, stałą komunikację z mediami oraz promocję kanałów należących do niej (4fun.tv, rebel:tv, TV.DISCO).

Przez ostatnie dwa lata Głuchowska związana była z agencją Partner of Promotion, gdzie w ramach obsługi koncernu Procter & Gamble odpowiadała za PR produktowy marek z kategotii hair care oraz baby care (Pantene Pro-V, Wellaflex, Pampers) oraz koordynowała projekty dla klientów z branży medialnej, m.in. MTV Networks Polska. Wcześniej przez trzy lata pracowała w First PR, gdzie prowadziła działania public relations dla kanałów tematycznych z portfolio Turner Broadcasting System (Cartoon Network, TCM, CNN International, Boomerang).

Źródło: 4fun Media SA

www.4fun media.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa Kapitałowa 4fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do Grupy należą kanały muzyczne 4fun.tv i rebel:tv oraz Spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. W portfolio Programu znajdują się m.in.: (BBC, CNBC czy Da Vinci Learning). Dzięki zaawansowanej technologii, 4fun Media SA dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764