Do agencji Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera.
Agnieszka będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną agencji. Do jej zadań należy m. in. umacnianie reputacji firmy oraz dbanie o jej wizerunek.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych, która obsługuje największych Klientów Polsce i posiada ogromny potencjał komunikacyjny. Powiększenie naszego zespołu o PR Managera to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju firmy – mówi Gustaw Rozmarynowski, New Business Director i Partner w Digital Kingdom.
Agencja realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson , Betsafe , Mobile Vikings czy Polskie Radio.
Agnieszka Urbańska posiada sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli. Pracowała między innymi dla: MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo, czy Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji – „Znane Ekspertki”.
Źródło: Digital Kingdom