logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy PR Manager w Digital Kingdom

  PR 12.11.2016, przeczytano 677 razy

Do agencji Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-pr-manager-w-digital-kingdom,30508,artykul.html

Agnieszka będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną agencji. Do jej zadań należy m. in. umacnianie reputacji firmy oraz dbanie o jej wizerunek.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych, która obsługuje największych Klientów Polsce i posiada ogromny potencjał komunikacyjny. Powiększenie naszego zespołu o PR Managera to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju firmy – mówi Gustaw Rozmarynowski,  New Business Director i Partner w Digital Kingdom. 

Agencja realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online.  Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson , Betsafe , Mobile Vikings czy Polskie Radio.

Agnieszka Urbańska posiada sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli. Pracowała między innymi dla: MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo, czy Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji – „Znane Ekspertki”.

Źródło: Digital Kingdom

digitalkingdom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
Long4Lashes i AMS w kampanii Digital OOH z efektem 3D
Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764