logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program informacyjny Telewizji WP

  PR 13.01.2021, przeczytano 542 razy
ilustracja

W poniedziałek 18 stycznia w Telewizji WP zadebiutuje nowy program informacyjny. „WP News” będzie miał dwa wydania o 11.50 i 16.50, emitowane od poniedziałku do piątku. Jego prowadzącymi są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-informacyjny-telewizji-wp,389819,artykul.html

W „WP News” widzowie zobaczą najważniejsze informacje dnia, podane dynamicznie i w atrakcyjnej formie. Program będzie oparty na krótkich newsach, relacjach live, a także na najważniejszych z kilkuset materiałów tworzonych codziennie przez dziennikarzy Wirtualnej Polski. Emisja o 11.50 i 16.50 będzie odbywać się równolegle w Telewizji WP i na Stronie Głównej WP, każde wydanie potrwa ok. 8 minut.

– Zmiany, które tak szybko zachodzą na świecie i w Polsce, powodują wzrost zapotrzebowania na informację. Newsy są jednym z najistotniejszych elementów serwisów Wirtualnej Polski, chcemy by miały swoje stałe, należne miejsce również w Telewizji WP. Oczywistym w tej sytuacji jest korzystanie z zasobów i potencjału jednego z największych newsroomów w Polsce, dziennikarze WP codziennie relacjonują wydarzenia łącząc wideo i treści online – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Prace nad nowym programem trwały od kilkunastu tygodni. Dział wideo Wirtualnej Polski we własnym zakresie przygotowywał scenografię i oprawę „WP News”. Gospodarzami programu są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.

– Program informacyjny to kolejny etap w tworzeniu newsowego wideo na żywo, zarówno dla widzów telewizji, jak i użytkowników serwisów Wirtualnej Polski. „WP News” pozwoli także w pełni wykorzystać potencjał nowego studia, a zdobyte już doświadczenia dają możliwość realizowania programu z zachowaniem reżimu sanitarnego – mówi Jacek Amsterdamski, szef wideo online, zastępca redaktora naczelnego WP.

W lutym 2021 roku Telewizja WP zaprezentuje też kolejną własną produkcję. W programie „Daj się odmienić” sztab najlepszych ekspertów od stylizacji, makijażu, włosów i zabiegów estetycznych, przeprowadzi metamorfozę osoby zgłoszonej do programu. Łącznie wyemitowanych będzie dziesięć 40-minutowych odcinków, które poprowadzi Jarosław Juźwin.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement, Telewizja WP w 2020 roku zanotowała rekordowy wynik 0,67% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Wyprzedziła w ten sposób wszystkie kanały MUX8, również w dystrybucji naziemnej oraz kablowej. W sumie przez cały 2020 rok Telewizja WP dotarła do 9,5 mln widzów, co stanowi wzrost o 7 punktów procentowych w stosunku do 2019 roku.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764