logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program informacyjny Telewizji WP

  PR 13.01.2021, przeczytano 220 razy
ilustracja

W poniedziałek 18 stycznia w Telewizji WP zadebiutuje nowy program informacyjny. „WP News” będzie miał dwa wydania o 11.50 i 16.50, emitowane od poniedziałku do piątku. Jego prowadzącymi są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-informacyjny-telewizji-wp,389819,artykul.html

W „WP News” widzowie zobaczą najważniejsze informacje dnia, podane dynamicznie i w atrakcyjnej formie. Program będzie oparty na krótkich newsach, relacjach live, a także na najważniejszych z kilkuset materiałów tworzonych codziennie przez dziennikarzy Wirtualnej Polski. Emisja o 11.50 i 16.50 będzie odbywać się równolegle w Telewizji WP i na Stronie Głównej WP, każde wydanie potrwa ok. 8 minut.

– Zmiany, które tak szybko zachodzą na świecie i w Polsce, powodują wzrost zapotrzebowania na informację. Newsy są jednym z najistotniejszych elementów serwisów Wirtualnej Polski, chcemy by miały swoje stałe, należne miejsce również w Telewizji WP. Oczywistym w tej sytuacji jest korzystanie z zasobów i potencjału jednego z największych newsroomów w Polsce, dziennikarze WP codziennie relacjonują wydarzenia łącząc wideo i treści online – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Prace nad nowym programem trwały od kilkunastu tygodni. Dział wideo Wirtualnej Polski we własnym zakresie przygotowywał scenografię i oprawę „WP News”. Gospodarzami programu są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.

– Program informacyjny to kolejny etap w tworzeniu newsowego wideo na żywo, zarówno dla widzów telewizji, jak i użytkowników serwisów Wirtualnej Polski. „WP News” pozwoli także w pełni wykorzystać potencjał nowego studia, a zdobyte już doświadczenia dają możliwość realizowania programu z zachowaniem reżimu sanitarnego – mówi Jacek Amsterdamski, szef wideo online, zastępca redaktora naczelnego WP.

W lutym 2021 roku Telewizja WP zaprezentuje też kolejną własną produkcję. W programie „Daj się odmienić” sztab najlepszych ekspertów od stylizacji, makijażu, włosów i zabiegów estetycznych, przeprowadzi metamorfozę osoby zgłoszonej do programu. Łącznie wyemitowanych będzie dziesięć 40-minutowych odcinków, które poprowadzi Jarosław Juźwin.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement, Telewizja WP w 2020 roku zanotowała rekordowy wynik 0,67% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Wyprzedziła w ten sposób wszystkie kanały MUX8, również w dystrybucji naziemnej oraz kablowej. W sumie przez cały 2020 rok Telewizja WP dotarła do 9,5 mln widzów, co stanowi wzrost o 7 punktów procentowych w stosunku do 2019 roku.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764