logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program na Discovery Channel - „Ciężarówką przez Wietnam”

  PR 12.02.2019, przeczytano 170 razy
ilustracja

Pasję do podróżowania ma we krwi. Wraz z bratem jako jedyni na świecie pokonali rowerami Amazonkę, a jego podróże 18-kołową ciężarówką przez Stany Zjednoczone śledziły tysiące fanów. Nadeszła pora na kolejną przygodę. Tym razem na antenie Discovery Channel Dawid Andres odwiedzi południową Azję. Premiera „Ciężarówką przez Wietnam” już we wtorek, 19 lutego o godz. 21:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-na-discovery-channel---_ciezarowka-przez-wietnam_,381213,artykul.html

Jak sam mówi zawsze ciągnęło go w świat, ale nie miał pieniędzy. Czy to jednak wystarczający powód, by zrezygnować z marzeń? Nie dla Dawida. Chcąc rozpocząć przygodę z podróżowaniem podjął się pracy na statku pasażerskim. A największą rzekę świata, Amazonkę, pokonał… rowerem! Za ten wyczyn razem z bratem nagrodzeni zostali prestiżową nagrodą podróżniczą – Kolosem.  Z kolei by zwiedzić Stany Zjednoczone, postanowił zostać zawodowym kierowcą ciężarówki. Na prawo jazdy zarobił będąc pomocnikiem murarza.

Ciekawość świata, otwartość i poczucie humoru polskiego kierowcy pokochali widzowie, którzy obserwowali jego podróże wielkim truckiem po USA. Nadszedł czas, by szoferkę TVN Turbo zamienić na Discovery Channel i wyruszyć do innego kraju – „Ciężarówką przez Wietnam”. Sprawdzimy, jak wygląda praca w firmie transportowej w Wietnamie i przyjrzymy się tamtejszym warunkom drogowym. Dawid Andres pokona kilometry trudnych i niebezpiecznych tras od Hanoi, przez Haiphong, Sajgon, aż do Delty Mekongu. Nie uniknie przy tym spotkań z wietnamską policją. Dotrze do miejsc, w których nie ma turystów. Odwiedzi między innymi strefę zdemilitaryzowaną, Park Narodowy U Minch, pływający targ czy opuszczony park wodny.

Jak zwykle w swoim stylu zboczy też z drogi, by odkryć najciekawsze miejsca, poznać lokalną kuchnię i kulturę, aby móc podzielić się wrażeniami z widzami. - Esencją podróżowania są ludzie. Czasem spotkania z nimi sprowadzają się do wymiany kilku grzecznościowych zwrotów, czasem są dla podróży decydujące. – mówi. Interesujących spotkań w programie nie zabraknie. Polski kierowca trafi na lokalne karaoke, doświadczy ulicznej zabawy po wygranym przez Wietnamczyków meczu piłki nożnej, a nawet zagości na parapetówce. Odwiedzi również pałac wietnamskiego artysty Thanh Chuong’a, który osobiście oprowadzi Dawida po posiadłości.

19 lutego o godz. 21:00 na Discovery Channel.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764