logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program rabatowy w drukarni Chroma

  PR 05.04.2019, przeczytano 448 razy
ilustracja

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-rabatowy-w-drukarni-chroma,381965,artykul.html

Nowy program rabatowy to dla drukarni sposób zachęcenia klientów do regularnych zakupów. Efektem ma być wzrost liczby i wartości transakcji.

– Myśl o docenieniu przez Chromę stałych klientów towarzyszyła nam od kilku miesięcy. Chcieliśmy to zrobić w taki sposób, by połączyć kompetencje drukarni z wygodą internetu. Dzisiaj program jest gotowy. Nasi klienci widzą jasne zasady, intuicyjny sposób działania i wymierne korzyści, dzięki którym stać ich będzie na więcej – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni Chroma.

Program składa się z trzech poziomów, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów. Każdy uczestnik w specjalnie przygotowanym panelu może śledzić stan swojego konta, a także dystans, jaki dzieli go od wejścia na kolejny poziom.

Do programu może przystąpić każdy użytkownik niezależnie od rodzaju posiadanego konta Chromy. Wystarczy, że po rejestracji konta kliknie w zakładkę „rabaty i promocje” i poda dane firmy. Następnie algorytm systemu nalicza odpowiedni rabat w zależności od kilku kryteriów. Program dostępny jest zarówno dla klientów Chromy mających konto indywidualne, jak i tych dysponujących kontem firmowym.

Poziom pierwszy, czyli standard, nie wymaga przekroczenia określonego obrotu. Dodatkowo oprócz rabatu, po zrealizowaniu zamówień o wartości 2000 zł, określony procent wartości zamówienia netto wraca na konto uczestnika. Jest to tzw. cashback – zwrot części wydatków za transakcje. Klient może dowolnie używać tych środków do opłacenia kolejnych zamówień w Chromie.

Poziom drugi nazwano premium. Wymaga on obrotu w wysokości 3500 zł i zapewnia większy rabat. Na tym poziomie próg cashback wynosi 5000 zł. Trzeci poziom, o nazwie VIP, wymaga obrotu w wysokości 7000 zł. Próg cashback również wynosi 7000 zł. Procent zwrotu cashback na każdym poziomie jest taki sam.

Program kwalifikuje klienta do określonego poziomu automatycznie, na podstawie kwoty zakupów w ciągu miesiąca. Gdy tylko klient osiąga obrót wymagany do awansu na następny poziom, przejście do niego następuje natychmiast. Rabat należny dla nowego poziomu jest gwarantowany do końca miesiąca w którym nastąpiło przejście, i przez cały kolejny kolejny kalendarzowy miesiąc. Niezależnie od poziomu obrotów w tym kolejnym miesiącu.

Program był promowany za pomocą kampanii teaserowej w internecie. Czarno-białe kreacje z hasłem „Stać Cię na więcej” pojawiły się po raz pierwszy 12 lutego, podczas otwarcia targów RemaDays 2019 w Warszawie. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sun Chemical poinformował o współpracy nawiązanej z CGS Publishing Technologies International GmbH – globalnym liderem w  dziedzinie zarządzania barwą, cyfrowego proofingu i specjalistycznych mediów. Jej efektem jest – jak zapewniają obie firmy – przełomowe, unikalne i innowacyjne rozwiązanie do cyfrowego proofingu na dekorowanych (zadrukowywanych) podłożach metalowych,...
20 lat Kodak Prinergy i premiera Prinergy VME + Managed Services
W dniach 29-31 października br. w Berlinie odbyła się 13. konferencja Graphic Users Association (GUA) – organizacji zrzeszającej użytkowników rozwiązań firmy Kodak. Spotkanie było okazją do świętowania 20-lecia obecności na rynku systemu workflow Prinergy. W tym roku pojawiła się jego nowa wersja – Prinergy VME + Managed Services, bazująca na technologii „chmury” i...
Sun Chemical o przyszłości farb dla wąskiej wstęgi
Firma Sun Chemical była po raz kolejny jednym ze współorganizatorów konferencji z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Jej 14. już edycja odbywała się w dniach 24-25 października w Krynicy Zdroju. Podczas wydarzenia z prezentacją, dotycząca przyszłości farb dla produkcji wąskowstęgowej, wystąpił Mark Walkling – Product...
Znakomite osiągi maszyny Rapida 106 w firmie Tosho Printing
W firmie Tosho Printing w miejscowości Kawagoe pod Tokio od czterech lat pracują dwie maszyny typu Rapida 106. Na jednej z nich, pięciokolorowej maszynie z suszeniem typu LED-UV, został w ostatnim czasie ustanowiony rekord ilości zmian zleceń produkcyjnych wykonanych podczas jednej zmiany. W ciągu 11,5 godziny maszyna wyprodukowała 130 zleceń o średnim nakładzie 270 arkuszy. Oznacza...
Pierwsza w regionie zachodniopomorskim w pełni automatyczna foliarka Tauler SmartMatic 2.0. w formacie B2 z oferty Duplo Polska rozpoczęła niedawno pracę w firmie Kamera z Kołobrzegu. Jej dostawcą jest P&S Consulting – autoryzowany dystrybutor marki Duplo. Urządzenie zastąpiło tu starszą maszynę, a jego moce produkcyjne pozwalają na dwa razy szybsze foliowanie. Ma to pozytywny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764