logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program rabatowy w drukarni Chroma

  PR 05.04.2019, przeczytano 395 razy
ilustracja

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-rabatowy-w-drukarni-chroma,381965,artykul.html

Nowy program rabatowy to dla drukarni sposób zachęcenia klientów do regularnych zakupów. Efektem ma być wzrost liczby i wartości transakcji.

– Myśl o docenieniu przez Chromę stałych klientów towarzyszyła nam od kilku miesięcy. Chcieliśmy to zrobić w taki sposób, by połączyć kompetencje drukarni z wygodą internetu. Dzisiaj program jest gotowy. Nasi klienci widzą jasne zasady, intuicyjny sposób działania i wymierne korzyści, dzięki którym stać ich będzie na więcej – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni Chroma.

Program składa się z trzech poziomów, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów. Każdy uczestnik w specjalnie przygotowanym panelu może śledzić stan swojego konta, a także dystans, jaki dzieli go od wejścia na kolejny poziom.

Do programu może przystąpić każdy użytkownik niezależnie od rodzaju posiadanego konta Chromy. Wystarczy, że po rejestracji konta kliknie w zakładkę „rabaty i promocje” i poda dane firmy. Następnie algorytm systemu nalicza odpowiedni rabat w zależności od kilku kryteriów. Program dostępny jest zarówno dla klientów Chromy mających konto indywidualne, jak i tych dysponujących kontem firmowym.

Poziom pierwszy, czyli standard, nie wymaga przekroczenia określonego obrotu. Dodatkowo oprócz rabatu, po zrealizowaniu zamówień o wartości 2000 zł, określony procent wartości zamówienia netto wraca na konto uczestnika. Jest to tzw. cashback – zwrot części wydatków za transakcje. Klient może dowolnie używać tych środków do opłacenia kolejnych zamówień w Chromie.

Poziom drugi nazwano premium. Wymaga on obrotu w wysokości 3500 zł i zapewnia większy rabat. Na tym poziomie próg cashback wynosi 5000 zł. Trzeci poziom, o nazwie VIP, wymaga obrotu w wysokości 7000 zł. Próg cashback również wynosi 7000 zł. Procent zwrotu cashback na każdym poziomie jest taki sam.

Program kwalifikuje klienta do określonego poziomu automatycznie, na podstawie kwoty zakupów w ciągu miesiąca. Gdy tylko klient osiąga obrót wymagany do awansu na następny poziom, przejście do niego następuje natychmiast. Rabat należny dla nowego poziomu jest gwarantowany do końca miesiąca w którym nastąpiło przejście, i przez cały kolejny kolejny kalendarzowy miesiąc. Niezależnie od poziomu obrotów w tym kolejnym miesiącu.

Program był promowany za pomocą kampanii teaserowej w internecie. Czarno-białe kreacje z hasłem „Stać Cię na więcej” pojawiły się po raz pierwszy 12 lutego, podczas otwarcia targów RemaDays 2019 w Warszawie. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfrowa maszyna Konica Minolta Accurio Label 190 w drukarni Unidruk
Accurio Label 190 - cyfrowa maszyna do przemysłowego, cyfrowego druku etykiet w trybie rolowym została w ostatnim czasie uruchomiona w firmie Unidruk z Krakowa. Nowa usługa - związana z cyfrową produkcją etykiet tej prężnie działającej drukarni, dotychczas bazującej na szeroko pojętym akcydensie - adresowana jest do drukarń fleksograficznych, realizujących wysokie nakłady oraz...
Technologia Apogee Cloud w szwajcarskiej firmie Merkur Druck
Od pewnego czasu cztery zakłady poligraficzne, należące do szwajcarskiej grupy medialnej Merkur Druck, w części związanej z cyfrowym prepressem realizują swoją produkcję w oparciu o działające „w chmurze” rozwiązanie workflow – Apogee Cloud firmy Agfa. Jak podkreślają przedstawiciele drukarń użytkujących ten oferowany w ramach usługi SaaS (Software as a...
Api na targach Packaging Innovations 2019
Po raz kolejny API Group będzie wystawcą londyńskiej edycji targów Packaging Innovations, organizowanych w dniach 11-12 września br. Najważniejszą premierą, prezentowaną na stoisku firmy (nr A34), będzie kolejna edycja specjalnego wydawnictwa dedykowanego najnowszym trendom w branży opakowań i etykiet luksusowych – API Trends Folio, uwzględniającego okres od...
Labelexpo Europe 2019: targowe zapowiedzi partnerów System P
Podczas zbliżających się targów Labelexpo Europe 2019 swoją ofertę, w tym światowe premiery, zaprezentują producenci rozwiązań dla branży opakowaniowej i etykietowej, reprezentowani w naszym kraju przez System P: AVT, DCM Usimeca, Lesko Engineering, Lundberg, MPS oraz Rietstack. Z myślą o klientach z Polski, wybierających się na tę najważniejszą imprezę wystawienniczą...
Konica Minolta: ponad 1500 instalacji Accurio Pro Flux w Europie
Konica Minolta odnotowała półtora tysiąca instalacji oprogramowania Accurio Pro Flux, zrealizowanych na rynku europejskim. Jak podkreśla Michał Wiśniewski, Production Printing &Solutions Product Manager w polskim oddziale tej firmy, średniej wielkości drukarnia wykonująca około 10 zleceń dziennie (przy hipotetycznym założeniu, że jedno zlecenie to około pięć tysięcy broszur...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764