logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program rabatowy w drukarni Chroma

  PR 05.04.2019, przeczytano 611 razy
ilustracja

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-rabatowy-w-drukarni-chroma,381965,artykul.html

Nowy program rabatowy to dla drukarni sposób zachęcenia klientów do regularnych zakupów. Efektem ma być wzrost liczby i wartości transakcji.

– Myśl o docenieniu przez Chromę stałych klientów towarzyszyła nam od kilku miesięcy. Chcieliśmy to zrobić w taki sposób, by połączyć kompetencje drukarni z wygodą internetu. Dzisiaj program jest gotowy. Nasi klienci widzą jasne zasady, intuicyjny sposób działania i wymierne korzyści, dzięki którym stać ich będzie na więcej – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni Chroma.

Program składa się z trzech poziomów, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów. Każdy uczestnik w specjalnie przygotowanym panelu może śledzić stan swojego konta, a także dystans, jaki dzieli go od wejścia na kolejny poziom.

Do programu może przystąpić każdy użytkownik niezależnie od rodzaju posiadanego konta Chromy. Wystarczy, że po rejestracji konta kliknie w zakładkę „rabaty i promocje” i poda dane firmy. Następnie algorytm systemu nalicza odpowiedni rabat w zależności od kilku kryteriów. Program dostępny jest zarówno dla klientów Chromy mających konto indywidualne, jak i tych dysponujących kontem firmowym.

Poziom pierwszy, czyli standard, nie wymaga przekroczenia określonego obrotu. Dodatkowo oprócz rabatu, po zrealizowaniu zamówień o wartości 2000 zł, określony procent wartości zamówienia netto wraca na konto uczestnika. Jest to tzw. cashback – zwrot części wydatków za transakcje. Klient może dowolnie używać tych środków do opłacenia kolejnych zamówień w Chromie.

Poziom drugi nazwano premium. Wymaga on obrotu w wysokości 3500 zł i zapewnia większy rabat. Na tym poziomie próg cashback wynosi 5000 zł. Trzeci poziom, o nazwie VIP, wymaga obrotu w wysokości 7000 zł. Próg cashback również wynosi 7000 zł. Procent zwrotu cashback na każdym poziomie jest taki sam.

Program kwalifikuje klienta do określonego poziomu automatycznie, na podstawie kwoty zakupów w ciągu miesiąca. Gdy tylko klient osiąga obrót wymagany do awansu na następny poziom, przejście do niego następuje natychmiast. Rabat należny dla nowego poziomu jest gwarantowany do końca miesiąca w którym nastąpiło przejście, i przez cały kolejny kolejny kalendarzowy miesiąc. Niezależnie od poziomu obrotów w tym kolejnym miesiącu.

Program był promowany za pomocą kampanii teaserowej w internecie. Czarno-białe kreacje z hasłem „Stać Cię na więcej” pojawiły się po raz pierwszy 12 lutego, podczas otwarcia targów RemaDays 2019 w Warszawie. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Okoliczności związane z pandemią wpływają na całą gospodarkę, zmuszając do zmian w sposobie działania nie tylko przedsiębiorstw, ale i funkcjonowania całego społeczeństwa. Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, mamy przyjemność zaprosić Państwa na specjalne spotkanie online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach COVID-19”.
Przyszłość etykiety według Mark Andy
Technologia identyfikacji produktów za pomocą fal radiowych (RFID) staje się coraz bardziej obecna w naszej codziennej rzeczywistości. Sklep, pralnia, hotel, magazyn, przemysł z RFID to już od wielu lat fakty. Ale lodówka, która prześle nam informacje o brakujących w niej produktach do smartfona to dla wielu wciąż futurologia. Czy jednak na pewno? Jeszcze 10 lat...
Grafmasz produkuje maszyny do kaszerowania i okładek twardych
Polski producent i importer maszyn introligatorskich rozpoczął produkcję urządzeń do oprawy twardej. Maszyny zostały opracowane na bazie wieloletniego doświadczenia we wdrażaniu w polskich drukarniach i introligatorniach podobnych rozwiązań od zagranicznych dostawców. Posiadane doświadczenie pozwoliło na wprowadzenie szeregu usprawnień do oferowanych maszyn, które...
ROQ&PRINT sitodruk w najlepszym rytmie – debiut marki ROQ na polskim rynku
ROQ to globalna marka i światowy lider w produkcji urządzeń do druku na tekstyliach. Od ponad 30 lat dostarcza wysokiej jakości innowacyjne rozwiązania do produkcji sitodrukowej oraz druku cyfrowego. W roku 1984 r. firma stworzyła pierwszą automatyczną obrotową maszynę do sitodruku. Od początku istnienia kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, prymatu jakości,...
Łączona instalacja HP Indigo 30000 i Scodix Ultra 202
Taka konfiguracja to pionierskie rozwiązanie, na które nie zdecydował się jeszcze nikt w Polsce, a nawet w tej części Europy. Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie, które wybrały do swojego parku maszynowego maszyny cyfrowe HP Indigo 30000 oraz Scodix Ultra 202, są pierwszą firmą opakowaniową w regionie, która zaimplementowała taką cyfrową linię produkcyjną.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764