logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program rabatowy w drukarni Chroma

  PR 05.04.2019, przeczytano 785 razy
ilustracja

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-rabatowy-w-drukarni-chroma,381965,artykul.html

Nowy program rabatowy to dla drukarni sposób zachęcenia klientów do regularnych zakupów. Efektem ma być wzrost liczby i wartości transakcji.

– Myśl o docenieniu przez Chromę stałych klientów towarzyszyła nam od kilku miesięcy. Chcieliśmy to zrobić w taki sposób, by połączyć kompetencje drukarni z wygodą internetu. Dzisiaj program jest gotowy. Nasi klienci widzą jasne zasady, intuicyjny sposób działania i wymierne korzyści, dzięki którym stać ich będzie na więcej – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni Chroma.

Program składa się z trzech poziomów, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów. Każdy uczestnik w specjalnie przygotowanym panelu może śledzić stan swojego konta, a także dystans, jaki dzieli go od wejścia na kolejny poziom.

Do programu może przystąpić każdy użytkownik niezależnie od rodzaju posiadanego konta Chromy. Wystarczy, że po rejestracji konta kliknie w zakładkę „rabaty i promocje” i poda dane firmy. Następnie algorytm systemu nalicza odpowiedni rabat w zależności od kilku kryteriów. Program dostępny jest zarówno dla klientów Chromy mających konto indywidualne, jak i tych dysponujących kontem firmowym.

Poziom pierwszy, czyli standard, nie wymaga przekroczenia określonego obrotu. Dodatkowo oprócz rabatu, po zrealizowaniu zamówień o wartości 2000 zł, określony procent wartości zamówienia netto wraca na konto uczestnika. Jest to tzw. cashback – zwrot części wydatków za transakcje. Klient może dowolnie używać tych środków do opłacenia kolejnych zamówień w Chromie.

Poziom drugi nazwano premium. Wymaga on obrotu w wysokości 3500 zł i zapewnia większy rabat. Na tym poziomie próg cashback wynosi 5000 zł. Trzeci poziom, o nazwie VIP, wymaga obrotu w wysokości 7000 zł. Próg cashback również wynosi 7000 zł. Procent zwrotu cashback na każdym poziomie jest taki sam.

Program kwalifikuje klienta do określonego poziomu automatycznie, na podstawie kwoty zakupów w ciągu miesiąca. Gdy tylko klient osiąga obrót wymagany do awansu na następny poziom, przejście do niego następuje natychmiast. Rabat należny dla nowego poziomu jest gwarantowany do końca miesiąca w którym nastąpiło przejście, i przez cały kolejny kolejny kalendarzowy miesiąc. Niezależnie od poziomu obrotów w tym kolejnym miesiącu.

Program był promowany za pomocą kampanii teaserowej w internecie. Czarno-białe kreacje z hasłem „Stać Cię na więcej” pojawiły się po raz pierwszy 12 lutego, podczas otwarcia targów RemaDays 2019 w Warszawie. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso z nagrodą Worldstar 2021 za projekt proekologicznego opakowania na pelet
Stora Enso poinformowała, że stworzone przez nią proekologiczne opakowanie na pelet uzyskało prestiżową nagrodę Worldstar w ramach edycji za rok 2021. Jak podkreśla skandynawski koncern, odnawialne i odzyskiwalne opakowanie zostało zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w transporcie i magazynowaniu peletu drzewnego, przeznaczonego do ogrzewania. W zamierzeniach...
Ricoh i Zebra Technologies podpisały umowę o współpracy. Ricoh będzie odpowiedzialne za świadczenie usług serwisowych oraz kompleksowe usługi zarządzania drukiem w rejonie EMEA.
Wdrożenie bezprocesowych płyt Agfa Eclipse w drukarni Kandrup
Duńska drukarnia Kandrup była jednym z pierwszych europejskich użytkowników nowych bezprocesowych płyt Eclipse firmy Agfa. Już wkrótce po wdrożeniu odnotowała liczne korzyści związane z wykorzystywaniem tych proekologicznych materiałów eksploatacyjnych w codziennej produkcji: większą czystość maszyny drukującej, wysoki kontrast obrazu czy odporność płyt...
API Folie Polska podsumowuje udany dla firmy rok 2020
Zmiany właścicielskie, modyfikacja portfolio, przejęcie kompleksowej obsługi rynku niemieckiego, nowe inwestycje sprzętowe, kolejne wdrożenia i pozyskani klienci z Polski oraz z zagranicy – to najkrótsze podsumowanie działalności polskiego oddziału API Foilmakers w minionym roku. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska przyznaje, że był on dla...
Współpraca Digiprint i HP PWP
Na koniec 2020r. firma Digiprint oraz HP nawiązały współpracę w zakresie prowadzenia sprzedaży segmentu maszyn HP Page Wide. Tym samym, uzupełnione zostało portfolio maszyn cyfrowych Digiprint o wysokowydajne rolowe maszyny inkjetowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764