logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program wdrożeń HP Latex ze wsparciem szkoleniowym i marketingowym

  PR 09.08.2018, przeczytano 1230 razy
ilustracja

Na uwagę naszych Klientów zasługują programy szkoleniowe. Z okazji 10-lecia przygotowaliśmy nowe rozwiązania edukacyjne i warsztatowe dla operatorów urządzeń. Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm nie potrafi w pełni wykorzystać posiadanej przez siebie technologii. Programy szkoleniowe dadzą możliwość poprawy tego stanu rzeczy. Dobre wdrożenie technologii HP Latex i wyszkolony personel obsługujący drukarki to więcej niż połowa sukcesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-wdrozen-hp-latex-ze-wsparciem-szkoleniowym-i-marketingowym-,37538,artykul.html

Ideą szkoleń jest usprawnienie wielu procesów w tym workflow, które teraz będą mogły przebiegać jeszcze bardziej sprawnie i ekonomicznie. Programy szkoleniowe skierowane są zarówno dla firm dopiero zaczynających przygodę z technologią HP Latex oraz firm średnio-zaawansowanych jak i zaawansowanych. W naszych planach, realizację szkoleń chcemy prowadzić grupowo, max dla 4 firm w jednym terminie, głównie w naszych laboratoriach, w HP Demo Lab we Wrocławiu (Błonie) oraz w nowo otwartym centrum w Warszawie (Jawczyce). Dodatkowo wybrane poziomy – zaawansowane pakietów szkoleniowych z Caldery będziemy realizować u Klienta i w indywidualnych grupach. Pełny pakiet informacji znajdą Państwo w materiałach marketingowych, na naszych stronach www, czy nowo wydanym „Katalogu Wartości” (www.hplatex.pl/wp-content/uploads/2018/07/katalog-WARTOSCI-10-web.pdf).

Zakup HP Latex to nie tylko inwestycja w najlepszą na rynku technologię druku, ale także liczne wartości dodane – jak chociażby wspomniane wyżej programy szkoleniowe. Nową propozycją będą również wprowadzone na stałe do oferty – narzędzia marketingowe – składowe Programu wsparcia marketingowego. Klient będzie mógł, korzystając ze sklepu online zamówić wybrane narzędzia i zakupić je, gdyż posłużą one jego pracownikom do pracy z Klientami lub otrzymać je bezpłatnie w ramach dokonywanego zakupu drukarki.

W programie wsparcia marketingowego Klient ma do wyboru narzędzia: media boxy, media case, media wall oraz ekspozytor, w postaci wieszaków lub udział i skorzystanie z oferty HP Latex on the move, która jeszcze skuteczniej pozwoli mu docierać do Klientów poprzez zaoferowanie szeregu ekskluzywnych narzędzi sprzedażowych. Zapraszamy do odwiedzenia strony www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o proponowanym wsparciu.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych nowych, regionalnych HP Demo Lab. Otwieramy je z myślą o naszych Klientach. Zapraszamy do testowania i zakupu drukarek HP Latex. Proponujemy Ci wsparcie marketingowe oraz Certyfikowany Program Wdrożenia technologii w Twojej firmie.

Podejmując decyzje o zakupie drukarki z okazji 10-cio lecia HP latex czeka na Was 500 Voucherów, o wartości do 10 000 zł. Aktywuj go kupując drukarkę! Wykorzystaj możliwość i odbierz: dowolne media, materiały eksploatacyjne czy narzędzia marketingowe. Wystarczy, że zostawisz swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą lub pobierz swój Voucher online i napisz do nas.

Źródło: Integart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764