logo
WIADOMOŚCI

Nowy program wdrożeń HP Latex ze wsparciem szkoleniowym i marketingowym

  PR 09.08.2018, przeczytano 451 razy
ilustracja

Na uwagę naszych Klientów zasługują programy szkoleniowe. Z okazji 10-lecia przygotowaliśmy nowe rozwiązania edukacyjne i warsztatowe dla operatorów urządzeń. Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm nie potrafi w pełni wykorzystać posiadanej przez siebie technologii. Programy szkoleniowe dadzą możliwość poprawy tego stanu rzeczy. Dobre wdrożenie technologii HP Latex i wyszkolony personel obsługujący drukarki to więcej niż połowa sukcesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-wdrozen-hp-latex-ze-wsparciem-szkoleniowym-i-marketingowym-,37538,artykul.html

Ideą szkoleń jest usprawnienie wielu procesów w tym workflow, które teraz będą mogły przebiegać jeszcze bardziej sprawnie i ekonomicznie. Programy szkoleniowe skierowane są zarówno dla firm dopiero zaczynających przygodę z technologią HP Latex oraz firm średnio-zaawansowanych jak i zaawansowanych. W naszych planach, realizację szkoleń chcemy prowadzić grupowo, max dla 4 firm w jednym terminie, głównie w naszych laboratoriach, w HP Demo Lab we Wrocławiu (Błonie) oraz w nowo otwartym centrum w Warszawie (Jawczyce). Dodatkowo wybrane poziomy – zaawansowane pakietów szkoleniowych z Caldery będziemy realizować u Klienta i w indywidualnych grupach. Pełny pakiet informacji znajdą Państwo w materiałach marketingowych, na naszych stronach www, czy nowo wydanym „Katalogu Wartości” (www.hplatex.pl/wp-content/uploads/2018/07/katalog-WARTOSCI-10-web.pdf).

Zakup HP Latex to nie tylko inwestycja w najlepszą na rynku technologię druku, ale także liczne wartości dodane – jak chociażby wspomniane wyżej programy szkoleniowe. Nową propozycją będą również wprowadzone na stałe do oferty – narzędzia marketingowe – składowe Programu wsparcia marketingowego. Klient będzie mógł, korzystając ze sklepu online zamówić wybrane narzędzia i zakupić je, gdyż posłużą one jego pracownikom do pracy z Klientami lub otrzymać je bezpłatnie w ramach dokonywanego zakupu drukarki.

W programie wsparcia marketingowego Klient ma do wyboru narzędzia: media boxy, media case, media wall oraz ekspozytor, w postaci wieszaków lub udział i skorzystanie z oferty HP Latex on the move, która jeszcze skuteczniej pozwoli mu docierać do Klientów poprzez zaoferowanie szeregu ekskluzywnych narzędzi sprzedażowych. Zapraszamy do odwiedzenia strony www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o proponowanym wsparciu.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych nowych, regionalnych HP Demo Lab. Otwieramy je z myślą o naszych Klientach. Zapraszamy do testowania i zakupu drukarek HP Latex. Proponujemy Ci wsparcie marketingowe oraz Certyfikowany Program Wdrożenia technologii w Twojej firmie.

Podejmując decyzje o zakupie drukarki z okazji 10-cio lecia HP latex czeka na Was 500 Voucherów, o wartości do 10 000 zł. Aktywuj go kupując drukarkę! Wykorzystaj możliwość i odbierz: dowolne media, materiały eksploatacyjne czy narzędzia marketingowe. Wystarczy, że zostawisz swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą lub pobierz swój Voucher online i napisz do nas.

Źródło: Integart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone