logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy program Wirtualnej Polski: Moja Strona. Bitwa redaktorów

  PR 15.09.2017, przeczytano 1073 razy

Już w poniedziałek, 18 września o godzinie 9.00 rusza nowy program publicystyczny Wirtualnej Polski z udziałem Jacka Żakowskiego i Pawła Lisickiego Moja Strona. Bitwa Redaktorów. Moderatorem formatu będzie Łukasz Mężyk. Program będzie dostępny na żywo na stronie głównej Wirtualnej Polski oraz w serwisach WP Opinie i WP TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-program-wirtualnej-polski%3A-moja-strona.-bitwa-redaktorow-,33731,artykul.html

Jacek Żakowski i Paweł Lisicki,  znakomici publicyści kształtujący opinię publiczną, w programie live, w którym ostro ścierają się ich racje, to gwarancja świetnej jakości.

- Każdy z nich będzie przekonywał do przyjęcia swojego punktu widzenia. Nasi eksperci będą komentować istotne sprawy, nadawać wagę nadchodzącym wydarzeniom, a także badać opinię publiczną. Formuła programu pomoże widzom zorientować się w polityce oraz skrystalizować własne poglądy -
mówi Monika Szymborska, dyrektor programowa Wideo  w Wirtualnej Polsce. - Wzmacniamy naszą ofertę programową video online. W najbliższych tygodniach planujemy start kolejnych programów - dodała.

Łukasz Mężyk, moderator programu Moja strona. Bitwa redaktorów to założyciel serwisu 300POLITYKA. Autor wywiadów z prezydentem, premier i prezesem PiS dla Polskiego Radia RDC i Radia Koszalin W grudniu 2016 zrezygnował z programu TVP Info, zarzucając stacji jednostronność. Do 2014 pracował w consultingu, jako 20-latek był asystentem Leszka Balcerowicza. Ma 4 psy.

Moja Strona. Bitwa redaktorów zadebiutuje w poniedziałek 18 września o godzinie 9.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764