logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy projekt artystyczny Visavis.pl

  PR 08.02.2007, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Projekt Adama Pańczuka, fotografa Kolektywu Visavis.pl otrzymał stypendium Narodowego Centrum Kultury. Jest to dopiero drugie takie stypendium przyznane właśnie w dziedzinie fotografii w ramach programu operacyjnego Młoda Polska, prowadzonego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Do tej pory fotografia pozostawała niedocenioną dziedziną sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-projekt-artystyczny-visavis.pl,5084,artykul.html

Przyznanie stypendium ma wesprzeć działania nad albumowym opracowaniem o życiu polskiej prowincji. Podsumowaniem przedsięwzięcia będzie podróżująca po Polsce wystawa zewnętrzna. Za realizację, nagłośnienie i produkcję wystawy będzie odpowiedzialny dział organizacyjny Kolektywu.

Jak mówi Łukasz Trzciński jeden z założycieli Visavis.pl: wsparcie merytoryczne i techniczne w procesie pozyskiwania grantów na projekty fotograficzne to jedna z istotnych dziedzin działalności Kolektywu. Fotografowie tworzący zespół Visavis.pl otrzymują profesjonalną opiekę, dzięki której mogą rozwijać się twórczo. Generalnie poszukiwania twórcze i swoboda w autorskiej interpretacji świata to siła skupiająca fotografów wokół Kolektywu – dodaje Trzciński.

Temat przemian ekonomiczno-mentalnch to główny obszar działalności Pańczuka, był już za niego wielokrotnie nagradzany m.in. w konkursach Newsreportaz(2005,2006),National Geographic(2006), BBC Photographer of the Year(2004) oraz na FotoFestiwalu w Łodzi.

Visavis.pl to przedsięwzięcie dwóch znanych i cenionych fotografów Łukasza Trzcińskiego oraz Przemysława Krzakiewicza. Obecnie z Kolektywem związanych jest dwudziestu fotografów. Wśród nich są laureaci takich prestiżowych nagród jak Pictres of The Year, Fujifilm Euro Press Photo Awards, Konkurs Polskiej Fotografii Prasowej oraz Grand Press Photo.

Źródło: Visavis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764