logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy projektor do kina domowego Vivitek H1180HD

  PR 10.07.2013, przeczytano 1081 razy
ilustracja

Najnowszy Vivitek H1180HD szybko stanie się centrum domowej rozrywki. Filmy w znakomitej jakości widoczne z najdrobniejszymi szczegółami w rozdzielczości 1080p w połączeniu z głębią kolorów i jasnością – 2000 ANSI lumenów oraz kontrastem na poziomie 10000:1. Oprócz wysokiej jakości obrazu możemy liczyć również na znakomity dźwięk, a to dzięki technologii SRS WOW, która znacznie poprawia jakość odtwarzania. Pozwala na uzyskanie przestrzennego dźwięku dzięki zastosowanemu w projektorze procesorowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-projektor-do-kina-domowego-vivitek-h1180hd,19203,artykul.html

Vivitek H1180HD oferuje dużą ilość złącz, w tym HDMI v1.4 (x2), VGA, S-Video, komponentowe i kompozytowe oraz Direct 3D przez HDMI. Atutem urządzenia jest zastosowanie lampy o wysokiej wydajności do 6000h (Eco).

Zastosowanie chipu DLP firmy Texas Instruments w projektorach Vivitek, DarkChip3 oraz technologii Brilliant Color zapewnia cyfrowy obraz o żywych barwach, którego jakość nie pogorszy się z upływem czasu oraz jest gwarancją wysokiej wydajności i niezawodności.

Projektor jest objęty 3 letnią gwarancją oraz 12-miesięczną gwarancją na lampę (max. 1000h) i będzie dostępny od sierpnia w cenie detalicznej brutto (z VAT) 4899 PLN.

Źródło: Vidis

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764