logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy przyjaciel Hibrands: Przysnacki

  PR 09.06.2021, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Zespół HiBrands podjął się odświeżenia marki słonych przekąsek Przysnacki. Pomogliśmy firmie Intersnack przeprowadzić zmiany w portfolio i identyfikacji marki oraz zaproponować konsumentom nowy i lepiej wpasowany do współczesnych trendów język graficzny opakowań produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-przyjaciel-hibrands%3A-przysnacki,391823,artykul.html

Przystępując do rozpisanego przez Intersnack przetargu wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem. Po pierwsze, Przysnacki to marka z ambicjami, by mogła umacniać się pośród najlepszych na sklepowej półce potrzebowała kogoś, kto pomoże odnaleźć jej drogę do mainstreamu współczesnej estetyki. Po drugie, to marka wyrazista, świadoma swojej tożsamości i silnie wpisana w rodzimy kontekst. Odświeżając Przysnacki szukaliśmy zatem aktualnych trendów estetyki polskiej lokalności.

Wygrana w przetargu dała nam ogromną satysfakcję, bo przekonaliśmy Klienta (oraz konsumentów zaangażowanych w przetargowy proces badawczy), że wiemy w jaki sposób współcześni odbiorcy rozumieją pozytywną, aspiracyjną polskość i potrafimy tę wiedzę zmieniać w apetyczne projekty opakowań produktów.

- Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań - wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands - począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości i naturalności, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze.

Redesign portfolio produktowego marki Przysnacki to pierwszy wspólny projekt Intersnack i zespołu HiBrands. Wierzymy, że to początek owocnej współpracy. Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764