logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy przyjaciel Hibrands: Przysnacki

  PR 09.06.2021, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Zespół HiBrands podjął się odświeżenia marki słonych przekąsek Przysnacki. Pomogliśmy firmie Intersnack przeprowadzić zmiany w portfolio i identyfikacji marki oraz zaproponować konsumentom nowy i lepiej wpasowany do współczesnych trendów język graficzny opakowań produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-przyjaciel-hibrands%3A-przysnacki,391823,artykul.html

Przystępując do rozpisanego przez Intersnack przetargu wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem. Po pierwsze, Przysnacki to marka z ambicjami, by mogła umacniać się pośród najlepszych na sklepowej półce potrzebowała kogoś, kto pomoże odnaleźć jej drogę do mainstreamu współczesnej estetyki. Po drugie, to marka wyrazista, świadoma swojej tożsamości i silnie wpisana w rodzimy kontekst. Odświeżając Przysnacki szukaliśmy zatem aktualnych trendów estetyki polskiej lokalności.

Wygrana w przetargu dała nam ogromną satysfakcję, bo przekonaliśmy Klienta (oraz konsumentów zaangażowanych w przetargowy proces badawczy), że wiemy w jaki sposób współcześni odbiorcy rozumieją pozytywną, aspiracyjną polskość i potrafimy tę wiedzę zmieniać w apetyczne projekty opakowań produktów.

- Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań - wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands - począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości i naturalności, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze.

Redesign portfolio produktowego marki Przysnacki to pierwszy wspólny projekt Intersnack i zespołu HiBrands. Wierzymy, że to początek owocnej współpracy. Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764