Nowy rok to nowe wyzwania, plany i zamierzenia. A także nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn, w którym optymistyczne prognozy, case study i liczne nowości.
Liczne instalacje i wspólnie podejmowane na rynku druku i poligrafii inicjatywy pokazują, że branża działa i nie zwalnia tempa. Ba, wielu dostawców zaznacza, że pracy jest więcej, niż zwykle. Relacji z instalacji nowych maszyn i ciekawych case study nie zabrakło więc w tym numerze.
W numerze też trendy i rynkowe badania. Sama branża druku się zmienia i ewoluuje, a nowa sytuacja kreuje nowe potrzeby i nowe rozwiązania. W 2021 r. rynek druku wedle ekspertów Canona będą napędzać personalizowane wydruki, dekoracje wnętrz i digitalizacja dokumentów. Nic dziwnego, skoro diametralnie zmienił się sposób pracy i spędzenia wolnego czasu – o wiele więcej czasu spędzamy w zamkniętych przestrzeniach. Jak informują badacze HP, w 2026 roku rynek dekoracji wnętrz będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów – daje to więc szerokie pole do popisu.
Kolejny branżowy news to sojusz FestiwalDruku.pl i Packaging Innovations. Dwóch czołowych graczy z branży targowej, łączy siły, by przygotować największe w Polsce wydarzenie dla branży druku i reklamy.
- Bezpłatnie najnowszy Raport można pobrać TUTAJ.
Źródło: OOH magazine