logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku

  PR 30.08.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-raport-dostawcow-z-katalogiem-targowym-juz-na-rynku,383789,artykul.html

Wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej  z czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

- Szybkie wyszukiwanie mediów i maszyn w Raporcie Dostawców daje możliwość umówienia się z konkretnym wystawcą, w sprawie wybranego rozwiązania poligraficznego. Duża ilość pokazów, szkoleń i warsztatów pozwala natomiast na podniesienie kwalifikacji i zapoznanie się z najnowszymi technologiami – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine.

Podobnie jak w ubiegłym roku, 11. edycji imprezy towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.  Wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Firma Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje zalety ploterów marki Handtop, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufftechnik  poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart zaprasza na warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Lista laureatów: TUTAJ[PDF]

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Zapowiedzi dostępne są w specjalnym przewodniku: TUTAJ[PDF]
  • Katalog targowy do pobrania: TUTAJ[PDF]
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających FestiwalDruku.pl: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764