logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku

  PR 30.08.2019, przeczytano 819 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-raport-dostawcow-z-katalogiem-targowym-juz-na-rynku,383789,artykul.html

Wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej  z czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

- Szybkie wyszukiwanie mediów i maszyn w Raporcie Dostawców daje możliwość umówienia się z konkretnym wystawcą, w sprawie wybranego rozwiązania poligraficznego. Duża ilość pokazów, szkoleń i warsztatów pozwala natomiast na podniesienie kwalifikacji i zapoznanie się z najnowszymi technologiami – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine.

Podobnie jak w ubiegłym roku, 11. edycji imprezy towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.  Wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Firma Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje zalety ploterów marki Handtop, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufftechnik  poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart zaprasza na warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Lista laureatów: TUTAJ[PDF]

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Zapowiedzi dostępne są w specjalnym przewodniku: TUTAJ[PDF]
  • Katalog targowy do pobrania: TUTAJ[PDF]
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających FestiwalDruku.pl: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764