logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku

  PR 30.08.2019, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-raport-dostawcow-z-katalogiem-targowym-juz-na-rynku,383789,artykul.html

Wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej  z czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

- Szybkie wyszukiwanie mediów i maszyn w Raporcie Dostawców daje możliwość umówienia się z konkretnym wystawcą, w sprawie wybranego rozwiązania poligraficznego. Duża ilość pokazów, szkoleń i warsztatów pozwala natomiast na podniesienie kwalifikacji i zapoznanie się z najnowszymi technologiami – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine.

Podobnie jak w ubiegłym roku, 11. edycji imprezy towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.  Wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Firma Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje zalety ploterów marki Handtop, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufftechnik  poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart zaprasza na warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Lista laureatów: TUTAJ[PDF]

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Zapowiedzi dostępne są w specjalnym przewodniku: TUTAJ[PDF]
  • Katalog targowy do pobrania: TUTAJ[PDF]
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających FestiwalDruku.pl: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny
„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.
Praktyczny poradnik poligraficzny. Procesy
Przez ostatnie kilka lat w kręgach osób i instytucji związanych ze słowem pisanym, poligrafią i działalnością wydawniczą dużą popularnością cieszy się tzw. self-publishing. Istotą tego zjawiska jest próba maksymalnego wyeliminowania z procesu wydawniczego wszelkiej maści pośredników, w tym przede wszystkim tradycyjnych wydawnictw i dystrybutorów, którzy za swoje...
Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine
Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został...
Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR
Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium....
Przewodnik Brandingowy: bezpłatne wydawnictwo Instytutu IBRA
Przewodnik Brandingowy od Instytutu IBRA jest już dostępny do darmowego pobrania. Publikacja przeprowadza marketerów i managerów przez proces tworzenia oraz zmiany marek. Przewodnik to pierwszy z projektów Instytutu realizujący cel edukacji i budowania standardów branży brandingowej, zarówno dla klientów, jak i wykonawców. Można go już pobrać ze strony Instytutu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764