logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy redaktor prowadzący WP Fotoblogia

  PR 15.01.2018, przeczytano 818 razy
ilustracjastrzałka
fot. Patrycja Szczurowska

Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, właśnie awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-redaktor-prowadzacy-wp-fotoblogia,35112,artykul.html

W dorobku Marcina Watemborskiego są m.in. sesje kreacyjne oraz projekty dokumentalne. Doświadczenie w branży zdobywa od 2006 roku. Jego zdjęcia publikowały takie magazyny, jak Vouge.it, K-Mag i HIRO Magazine. W WP Fotoblogia pracuje od dwóch lat. W tym czasie napisał prawie dwa tysiące tekstów.

Będziemy dostarczać treści najwyższej jakości oraz edukować naszych Czytelników. Krzysztof Basel odszedł z redakcji pod koniec roku. Zawsze miał na celu promowanie dobrej fotografii. Wiele mnie nauczył i był moim mentorem. Wraz z zespołem będziemy kontynuowali pracę nad rozwojem WP Fotoblogii, która na rynku jest ewenementem
  – mówi Marcin Watemborski.

WP Fotoblogia to specjalistyczny serwis dla pasjonatów fotografii. Od 2015 roku należy do Wirtualnej Polski. W grudniu 2017 serwis odwiedziło ponad 1 milion realnych użytkowników, co stanowi 75% wzrost rok do roku (Gemius/PBI, grudzień 2016/grudzień 2017).

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ogromnie szkoda Fotoblogii.
To był fajny serwis.

avatar użytkownika
,

A co mu się stało temu serwisowi?  

,

To co opisane w tekście.  

avatar użytkownika
,

75% wzrost oglądalności?  

,

Być może nie wiesz i nie pamiętasz jak kiedyś wyglądała Fotoblogia.
Ja wiem i pamiętam.
  

avatar użytkownika
,

Najwyraźniej ta niewiedza nie wpłynęła jednak na wyniki serwisu, który zanotował skokowy wzrost oglądalności. Czary? Spisek?  

,

Ale rozumiesz, że prezentowane przez komentatorów opinie mają charakter subiektywny i wcale nie muszą podzielać poglądów wydawcy prezentowanych w materiałach PR?
Rozumiesz, że to co widzisz teraz, niekoniecznie jest lepsze od tego co było kiedyś, pomimo, że ma więcej UU i UO.

Bo wiesz, dyskusja tylko wtedy ma sens, gdy umiesz się od czasu do czasu wysilić na refleksję, masz własne przemyślenia w temacie, może nawet umiesz je wyrazić.
Jeśli nie, to po prostu nie pisz, bo robisz z siebie idiotę.
  

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764