logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy redaktor prowadzący WP Fotoblogia

  PR 15.01.2018, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka
fot. Patrycja Szczurowska

Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, właśnie awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-redaktor-prowadzacy-wp-fotoblogia,35112,artykul.html

W dorobku Marcina Watemborskiego są m.in. sesje kreacyjne oraz projekty dokumentalne. Doświadczenie w branży zdobywa od 2006 roku. Jego zdjęcia publikowały takie magazyny, jak Vouge.it, K-Mag i HIRO Magazine. W WP Fotoblogia pracuje od dwóch lat. W tym czasie napisał prawie dwa tysiące tekstów.

Będziemy dostarczać treści najwyższej jakości oraz edukować naszych Czytelników. Krzysztof Basel odszedł z redakcji pod koniec roku. Zawsze miał na celu promowanie dobrej fotografii. Wiele mnie nauczył i był moim mentorem. Wraz z zespołem będziemy kontynuowali pracę nad rozwojem WP Fotoblogii, która na rynku jest ewenementem
  – mówi Marcin Watemborski.

WP Fotoblogia to specjalistyczny serwis dla pasjonatów fotografii. Od 2015 roku należy do Wirtualnej Polski. W grudniu 2017 serwis odwiedziło ponad 1 milion realnych użytkowników, co stanowi 75% wzrost rok do roku (Gemius/PBI, grudzień 2016/grudzień 2017).

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ogromnie szkoda Fotoblogii.
To był fajny serwis.

avatar użytkownika
,

A co mu się stało temu serwisowi?  

,

To co opisane w tekście.  

avatar użytkownika
,

75% wzrost oglądalności?  

,

Być może nie wiesz i nie pamiętasz jak kiedyś wyglądała Fotoblogia.
Ja wiem i pamiętam.
  

avatar użytkownika
,

Najwyraźniej ta niewiedza nie wpłynęła jednak na wyniki serwisu, który zanotował skokowy wzrost oglądalności. Czary? Spisek?  

,

Ale rozumiesz, że prezentowane przez komentatorów opinie mają charakter subiektywny i wcale nie muszą podzielać poglądów wydawcy prezentowanych w materiałach PR?
Rozumiesz, że to co widzisz teraz, niekoniecznie jest lepsze od tego co było kiedyś, pomimo, że ma więcej UU i UO.

Bo wiesz, dyskusja tylko wtedy ma sens, gdy umiesz się od czasu do czasu wysilić na refleksję, masz własne przemyślenia w temacie, może nawet umiesz je wyrazić.
Jeśli nie, to po prostu nie pisz, bo robisz z siebie idiotę.
  

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764