logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy rok, nowa tożsamość marki - Deepcool aktualizuje logo

  PR 18.01.2021, przeczytano 734 razy
ilustracja

Firma Deepcool, tworząca od ponad dwudziestu lat sprzęt dla entuzjastów PC i graczy, zaktualizowała składową swojej tożsamości marki. Od dziś producent legitymuje się nowym logo, które ma symbolizować ciągłą ewolucję organizacji, produktów i branży hardware.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rok%2C-nowa-tozsamosc-marki---deepcool-aktualizuje-logo,389879,artykul.html

Nowe logo firmy Deepcool składa się z wielu kwadratowych elementów. Mają one oddawać ducha DIY PC, czyli samodzielnego budowania komputera, symbolizując komponenty, które można złożyć w kompletny system.

Nowy brand obejmie wszystkie linie produktowe. Ma on za zadanie podkreślić koncentrację producenta na dostarczaniu wydajnych komponentów dla społeczności DIY PC, skupionej wokół entuzjastów PC i graczy.

Nowa tożsamość marki Deepcool to inicjatywa wspierająca firmę w jeszcze lepszej obsłudze partnerów i klientów. Odświeżone logo ma lepiej pasować do obecnych czasów, utrwalając nowoczesny i postępowy wizerunek producenta.

Jednocześnie Deepcool zachęca, by śledzić jego poczynania i wypatrywać całkowicie nowych produktów opatrzonych nowym logo.

Źródło: Deepcool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764