logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy rok, nowa tożsamość marki - Deepcool aktualizuje logo

  PR 18.01.2021, przeczytano 510 razy
ilustracja

Firma Deepcool, tworząca od ponad dwudziestu lat sprzęt dla entuzjastów PC i graczy, zaktualizowała składową swojej tożsamości marki. Od dziś producent legitymuje się nowym logo, które ma symbolizować ciągłą ewolucję organizacji, produktów i branży hardware.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rok%2C-nowa-tozsamosc-marki---deepcool-aktualizuje-logo,389879,artykul.html

Nowe logo firmy Deepcool składa się z wielu kwadratowych elementów. Mają one oddawać ducha DIY PC, czyli samodzielnego budowania komputera, symbolizując komponenty, które można złożyć w kompletny system.

Nowy brand obejmie wszystkie linie produktowe. Ma on za zadanie podkreślić koncentrację producenta na dostarczaniu wydajnych komponentów dla społeczności DIY PC, skupionej wokół entuzjastów PC i graczy.

Nowa tożsamość marki Deepcool to inicjatywa wspierająca firmę w jeszcze lepszej obsłudze partnerów i klientów. Odświeżone logo ma lepiej pasować do obecnych czasów, utrwalając nowoczesny i postępowy wizerunek producenta.

Jednocześnie Deepcool zachęca, by śledzić jego poczynania i wypatrywać całkowicie nowych produktów opatrzonych nowym logo.

Źródło: Deepcool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764