logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

  PR 09.01.2024, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rok-%E2%80%93-nowa-odslona-kampanii-zywiec-zdroj-minerals%2B,402670,artykul.html

 Nowa odsłona kampanii to kontynuacja działań, jakie marka Żywiec Zdrój realizowała wiosną i latem ubiegłego roku. Jej celem jest podkreślenie, że Minerals+ to produkt dostarczający w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Przykładowo dzięki znaczącej zawartości magnezu wspiera pracę serca, układu nerwowego oraz dba o regenerację organizmu po wysiłku**. Ponadto, produkt nie zawiera cukru, słodzików, konserwantów czy barwników. Żywiec Zdrój Minerals+ to zupełnie nowa propozycja marki w segmencie wód i napojów wysokozmineralizowanych z dodatkiem witamin.

ilustracjastrzałka

Żywiec Zdrój Minerals+ to produkt absolutnie wyjątkowy, dlatego zależało nam, żeby wpisać się z działaniami w okres, w którym więcej uwagi poświęcamy naszym nawykom oraz zdrowiu. W kampanii skupiamy się na dotarciu m.in. do osób dojrzałych, które powinny z jeszcze większą uwagą odpowiadać na potrzeby swojego ciała, zwłaszcza serca i układu krwionośnego. Zawartość magnezu i witamin ma tutaj kluczowe znaczenie. Ich niedobór w diecie ma bowiem negatywny wpływ na funkcjonowanie organizmu. Dzięki Żywiec Zdrój Minerals+ możemy temu przeciwdziałać w bardzo prosty sposób, uzupełniając codzienną dietę o niezbędną dawkę składników mineralnych oraz witamin z grupy B zawartych w tym produkcie – mówi Katarzyna Oziemkiewicz, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Dla dbających o swoje zdrowie

Poza kampanią reklamową, marka prezentuje także odświeżone opakowanie produktu. Nowa etykieta w bardziej widoczny sposób komunikuje niewątpliwą zaletę Żywiec Zdrój Minerals+, jaką jest dostarczenie w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Produkt skierowany jest do wszystkich, którzy dbają o prawidłowy poziom składników mineralnych, witamin oraz o prawidłowe nawodnienie organizmu. Szczególnie polecany jest osobom aktywnym fizycznie, jak i tym, które z racji przekroczenia 50. roku życia więcej uwagi powinny poświęcić swojemu zdrowiu.

„I wracasz do pionu” – szczegóły kampanii

Działania w ramach kampanii pod hasłem „I wracasz do pionu” będą widoczne w telewizji, radiu czy prasie. Dodatkowo pojawi się ona w kanałach digitalowych, gdzie do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, Daniela Kuczaja (Qczaj), Adama Woronowicza, Karola Kłosa czy Katarzynę Dowbor, którą będzie można zobaczyć w serii wywiadów w prasie oraz radiu. Za komunikację nowej odsłony kampanii odpowiadają: agencja VMLY&R (koncepcja kreatywna & digital), Lemon Film (produkcja spotu TV), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made (komunikacja z mediami i działania contentowe) oraz Lettly (współpraca z influencerami).

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.,

Dodatkowe informacje:

*RWS – referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 Kj/2000 kcal). Butelka 1,2 L zawiera 4,8 porcji. Dla przeciętnej osoby dorosłej: 4 porcje (1L) pokrywają 75% dziennej RWS witamin B3, B5, B6 oraz magnezu i cynku. Nie należy przekraczać dziennej RWS. Indywidualne zapotrzebowanie na składniki odżywcze może się różnić w zależności od wieku, płci i stanu fizjologicznego. Ważna jest zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia. **Magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni (w tym mięśnia sercowego).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764