logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

  PR 09.01.2024, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rok-%E2%80%93-nowa-odslona-kampanii-zywiec-zdroj-minerals%2B,402670,artykul.html

 Nowa odsłona kampanii to kontynuacja działań, jakie marka Żywiec Zdrój realizowała wiosną i latem ubiegłego roku. Jej celem jest podkreślenie, że Minerals+ to produkt dostarczający w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Przykładowo dzięki znaczącej zawartości magnezu wspiera pracę serca, układu nerwowego oraz dba o regenerację organizmu po wysiłku**. Ponadto, produkt nie zawiera cukru, słodzików, konserwantów czy barwników. Żywiec Zdrój Minerals+ to zupełnie nowa propozycja marki w segmencie wód i napojów wysokozmineralizowanych z dodatkiem witamin.

ilustracjastrzałka

Żywiec Zdrój Minerals+ to produkt absolutnie wyjątkowy, dlatego zależało nam, żeby wpisać się z działaniami w okres, w którym więcej uwagi poświęcamy naszym nawykom oraz zdrowiu. W kampanii skupiamy się na dotarciu m.in. do osób dojrzałych, które powinny z jeszcze większą uwagą odpowiadać na potrzeby swojego ciała, zwłaszcza serca i układu krwionośnego. Zawartość magnezu i witamin ma tutaj kluczowe znaczenie. Ich niedobór w diecie ma bowiem negatywny wpływ na funkcjonowanie organizmu. Dzięki Żywiec Zdrój Minerals+ możemy temu przeciwdziałać w bardzo prosty sposób, uzupełniając codzienną dietę o niezbędną dawkę składników mineralnych oraz witamin z grupy B zawartych w tym produkcie – mówi Katarzyna Oziemkiewicz, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Dla dbających o swoje zdrowie

Poza kampanią reklamową, marka prezentuje także odświeżone opakowanie produktu. Nowa etykieta w bardziej widoczny sposób komunikuje niewątpliwą zaletę Żywiec Zdrój Minerals+, jaką jest dostarczenie w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Produkt skierowany jest do wszystkich, którzy dbają o prawidłowy poziom składników mineralnych, witamin oraz o prawidłowe nawodnienie organizmu. Szczególnie polecany jest osobom aktywnym fizycznie, jak i tym, które z racji przekroczenia 50. roku życia więcej uwagi powinny poświęcić swojemu zdrowiu.

„I wracasz do pionu” – szczegóły kampanii

Działania w ramach kampanii pod hasłem „I wracasz do pionu” będą widoczne w telewizji, radiu czy prasie. Dodatkowo pojawi się ona w kanałach digitalowych, gdzie do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, Daniela Kuczaja (Qczaj), Adama Woronowicza, Karola Kłosa czy Katarzynę Dowbor, którą będzie można zobaczyć w serii wywiadów w prasie oraz radiu. Za komunikację nowej odsłony kampanii odpowiadają: agencja VMLY&R (koncepcja kreatywna & digital), Lemon Film (produkcja spotu TV), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made (komunikacja z mediami i działania contentowe) oraz Lettly (współpraca z influencerami).

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.,

Dodatkowe informacje:

*RWS – referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 Kj/2000 kcal). Butelka 1,2 L zawiera 4,8 porcji. Dla przeciętnej osoby dorosłej: 4 porcje (1L) pokrywają 75% dziennej RWS witamin B3, B5, B6 oraz magnezu i cynku. Nie należy przekraczać dziennej RWS. Indywidualne zapotrzebowanie na składniki odżywcze może się różnić w zależności od wieku, płci i stanu fizjologicznego. Ważna jest zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia. **Magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni (w tym mięśnia sercowego).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764