logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Rok i nowe logo Everspace

  PR 08.01.2018, przeczytano 691 razy
ilustracja

Początek Nowego Roku to często czas reorganizacji życia i pracy nad samym sobą. Zmieniamy przyzwyczajenia, odświeżamy fryzurę, garderobę, a także, jak w przypadku Everspace, komunikację wizualną.  W ostatnich miesiącach marka tajemniczo informowała o nadchodzących zmianach. Z końcem starego, 2017 roku, firma zaprezentowała nowe logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rok-i-nowe-logo-everspace,35033,artykul.html

Nowy branding, jak podkreślał prezes Everspace Dariusz Wicher, był potrzebny od dawna. Poprzednie logo było już nieaktualne i nie budziło pożądanych skojarzeń z marką. Rebrandingiem firma chciała przede wszystkim podkreślić wartości, jakie reprezentuje. Najważniejsze z nich to:  jakość, profesjonalizm, wyjątkowy design, kreatywność rozwiązań i indywidualne podejście do klienta. Obecnie komunikacja jest spójna, dojrzała, a także wpisuje się w najnowsze trendy.

Od teraz marka Everspace ma także swoje własne hasło przewodnie. „Dzień dobry w biurze” – takie jest teraz „drugie imię” firmy. Słysząc i widząc to hasło, klient wie, że ma do czynienia z meblami do wnętrz biurowych. Takie powinno być właściwe skojarzenie. Już samo słowo  „dzień dobry” wnosi wiele radości i budzi pozytywne skojarzenia – mówi Marcel Marczuk, autor nowej komunikacji wizualnej Everspace.

W odświeżonym logo firma postawiła na połączenie nowoczesnej typografii z klasyczną bielą i czernią. Symbolem, który ma być bezpośrednio kojarzony z marką jest, przycięty pod katem 180 stopni, prawy dolny róg kwadratu. Oznaczać ma narożnik biurka, tudzież stołu biurowego. Dołączona jest do niego mała litera „e” - od nazwy Everspace. Pisownia małą literą również zwraca uwagę na nowoczesne podejście firmy i jej niezmanierowany charakter.

Dariusz Wicher przyznaje: Droga była długa i niełatwa. Propozycji było wiele, forma zmieniała się wielokrotnie. Jednak po burzliwych dyskusjach, spotkaniach i propozycjach wybraliśmy, naszym zdaniem, logo idealne.

Za zmianę komunikacji wizualnej dotyczącej logo i hasła odpowiada Marcel Marczuk ze Spacemonkeys. Rolę doradczą pełniła agencja OKK!, która towarzyszyła w dyskusjach i trzymała rękę na pulsie. Nową odsłonę KV Everspace można podziwiać  na Facebooku. Niebawem firma będzie informować o kolejnych zmianach.

Źródło: Everspace

www.everspace.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764