logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Roland CAMM-1 Pro GX-640 w ofercie Jet Media

   22.06.2010, przeczytano 3590 razy
ilustracjastrzałka

Jet Media wprowadza do swojej oferty nową maszynę Roland - ploter tnący z serii CAMM-1 Pro GX-640 o szerokości pracy 160cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-roland-camm-1-pro-gx-640-w-ofercie-jet-media,10853,artykul.html

GX-640 jest promowany przez dystrybutora jako "największy i najbardziej zaawansowany ploter tnący w historii", a wyprzedzać ma inne plotery dostępne na rynku dzięki zastosowaniu silników nowej generacji - Serwomotor, deklarowanemu dobremu prowadzeniu materiału oraz oprogramowaniu ułatwiającym proces tworzenia aplikacji oraz wspomagającym cięcie oraz wycinanie zadrukowanej grafiki po konturze. GX-640 poszerza rodzinę Roland Camm-1 Pro, w której skład wchodzą modele GX-500, GX-400 oraz GX-300.

CAMM-1 Pro GX-640 oferuje pełną współpracę z Ripem VersaWorks dołączanym do maszyn drukujących Roland. W rezultacie GX-640 w parze z ploterem drukującym może produkować pełnokolorowe folie do wgrzewania w koszulki, aplikacje wielkoformatowe, znaki, grafikę samochodową, naklejki czy oznaczenia. GX-640 wyposażony jest w system optyczny Quadralign, który rozpoznaje punkty CropMark będące współrzędnymi do prawidłowego określenia miejsca cięcia zadrukowanej poprzednio grafiki.

Funkcje GX-640:

  • Szerokość pracy 160cm
  • Silnik Serwomotor oraz funkcja „heavy mode” pozwalają na pracę z szerokimi i ciężkimi materiałami
  • Funkcja „pre-feed” zapewnia właściwe prowadzenie ciężkich materiałów po stole przewijając metr materiału przed rozpoczęciem pracy
  • Wysoka wydajność cięcia i nacisk noża
  • Pełna integracja z programem VersaWorks będącym na wyposażeniu ploterów drukujących.
  • Wycinanie może być sterowane bezpośrednio z VersaWorks
  • Automatyczne rozpoznawanie punktów Crop Mark
  • Oprogramowanie do projektowania grafiki wektorowej Roland CutStudio w zestawie


Źródło: Jet Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764