logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Romet z nowym intro w Webgl od Kerris

  PR 26.06.2018, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna KERRIS zrealizowała nowe intro do strony www.romet.pl wykorzystując technologię WebGL. Projekt powstał w ramach obsługi Arkus & Romet po wygranym przetargu i jest częścią kampanii informacyjno-sprzedażowej “Nowy Rower? Nowy Romet!” zakładającej m.in. działania reklamowe w internecie i radiu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-romet-z-nowym-intro-w-webgl-od-kerris,37044,artykul.html

Agencja KERRIS była odpowiedzialna za wykonanie nowego intro na stronie począwszy od koncepcji, poprzez sesję zdjęciową z fotografem Tomkiem Albinem, której materiałem wyjściowym było kilkanaście fotografii wykorzystanych do budowy modeli 3D po finalne wdrożenie trójwymiarowej animacji na stronie internetowej wykorzystując technologię WebGL.

WebGL jest rozszerzeniem możliwości języka JavaScript, zapewniającym dostęp do trójwymiarowego API w przeglądarce internetowej. W praktyce umożliwia wygenerowanie interaktywnych modeli 3D w przeglądarce wykorzystując procesor graficzny użytkownika. Dzięki tej technologii, możemy wchodzić w interakcje z modelami 3D podobnie jak dzieje się to np. w grach komputerowych. Na stronie ruch kursorem po ekranie zmienia perspektywę. Model roweru oraz motocykla widzimy pod innym kątem, możemy zauważyć również zmieniający się układ świateł.

Wyzwaniem w WebGL jest dość skomplikowany proces realizacji składający się z wielu elementów wpływających na efekt finalny.

- Wszystko musi być dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jednocześnie tak zoptymalizowane, aby nie obciążać pełnej mocy komputera użytkownika. Jednak wysiłek jest wart każdej godziny pracy, ponieważ możemy stworzyć coś, co wyróżnia się w internecie - komentuje Marcin Kołaczek, Senior Web Designer w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764