logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Romet z nowym intro w Webgl od Kerris

  PR 26.06.2018, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna KERRIS zrealizowała nowe intro do strony www.romet.pl wykorzystując technologię WebGL. Projekt powstał w ramach obsługi Arkus & Romet po wygranym przetargu i jest częścią kampanii informacyjno-sprzedażowej “Nowy Rower? Nowy Romet!” zakładającej m.in. działania reklamowe w internecie i radiu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-romet-z-nowym-intro-w-webgl-od-kerris,37044,artykul.html

Agencja KERRIS była odpowiedzialna za wykonanie nowego intro na stronie począwszy od koncepcji, poprzez sesję zdjęciową z fotografem Tomkiem Albinem, której materiałem wyjściowym było kilkanaście fotografii wykorzystanych do budowy modeli 3D po finalne wdrożenie trójwymiarowej animacji na stronie internetowej wykorzystując technologię WebGL.

WebGL jest rozszerzeniem możliwości języka JavaScript, zapewniającym dostęp do trójwymiarowego API w przeglądarce internetowej. W praktyce umożliwia wygenerowanie interaktywnych modeli 3D w przeglądarce wykorzystując procesor graficzny użytkownika. Dzięki tej technologii, możemy wchodzić w interakcje z modelami 3D podobnie jak dzieje się to np. w grach komputerowych. Na stronie ruch kursorem po ekranie zmienia perspektywę. Model roweru oraz motocykla widzimy pod innym kątem, możemy zauważyć również zmieniający się układ świateł.

Wyzwaniem w WebGL jest dość skomplikowany proces realizacji składający się z wielu elementów wpływających na efekt finalny.

- Wszystko musi być dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jednocześnie tak zoptymalizowane, aby nie obciążać pełnej mocy komputera użytkownika. Jednak wysiłek jest wart każdej godziny pracy, ponieważ możemy stworzyć coś, co wyróżnia się w internecie - komentuje Marcin Kołaczek, Senior Web Designer w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764