logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Romet z nowym intro w Webgl od Kerris

  PR 26.06.2018, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna KERRIS zrealizowała nowe intro do strony www.romet.pl wykorzystując technologię WebGL. Projekt powstał w ramach obsługi Arkus & Romet po wygranym przetargu i jest częścią kampanii informacyjno-sprzedażowej “Nowy Rower? Nowy Romet!” zakładającej m.in. działania reklamowe w internecie i radiu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-romet-z-nowym-intro-w-webgl-od-kerris,37044,artykul.html

Agencja KERRIS była odpowiedzialna za wykonanie nowego intro na stronie począwszy od koncepcji, poprzez sesję zdjęciową z fotografem Tomkiem Albinem, której materiałem wyjściowym było kilkanaście fotografii wykorzystanych do budowy modeli 3D po finalne wdrożenie trójwymiarowej animacji na stronie internetowej wykorzystując technologię WebGL.

WebGL jest rozszerzeniem możliwości języka JavaScript, zapewniającym dostęp do trójwymiarowego API w przeglądarce internetowej. W praktyce umożliwia wygenerowanie interaktywnych modeli 3D w przeglądarce wykorzystując procesor graficzny użytkownika. Dzięki tej technologii, możemy wchodzić w interakcje z modelami 3D podobnie jak dzieje się to np. w grach komputerowych. Na stronie ruch kursorem po ekranie zmienia perspektywę. Model roweru oraz motocykla widzimy pod innym kątem, możemy zauważyć również zmieniający się układ świateł.

Wyzwaniem w WebGL jest dość skomplikowany proces realizacji składający się z wielu elementów wpływających na efekt finalny.

- Wszystko musi być dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jednocześnie tak zoptymalizowane, aby nie obciążać pełnej mocy komputera użytkownika. Jednak wysiłek jest wart każdej godziny pracy, ponieważ możemy stworzyć coś, co wyróżnia się w internecie - komentuje Marcin Kołaczek, Senior Web Designer w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764