logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej

  PR 17.01.2022, przeczytano 1055 razy
ilustracja

Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-rzecznik-prasowy-poczty-polskiej,394419,artykul.html

Wprowadzone zmiany mają na celu dostosowanie komunikacji Poczty Polskiej do aktualnych trendów rynkowych i konsolidację dotychczas rozproszonych zadań z zakresu PR w jednej jednostce organizacyjnej. Na skutek wprowadzonych z połową stycznia zmian, rozdzielono funkcję kierownika działu komunikacji i rzecznika prasowego. Jednostce odpowiedzialnej za kontakty z mediami, czyli Biurze Ładu Korporacyjnego, przekazano także kompetencje z zakresu szeroko rozumianego marketingu wizerunkowego narodowego operatora pocztowego.  

− Poczta Polska przechodzi proces intensywnej transformacji, której celem jest dostosowanie profilu działalności Spółki do realiów cyfryzującego się świata. Realizujemy obecnie wiele strategicznych projektów, o których pragniemy rzetelnie informować opinię publiczną, a docelowo – naszych Klientów. To oni bowiem będą beneficjentami zmian, jakie wprowadza Poczta – mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.  

Daniel Witowski jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej pracował m.in. w Telewizji Polskiej oraz Państwowej Agencji Atomistyki. W tej ostatniej na stanowisku głównego specjalisty i kierującego Zespołem ds. Informacji i Komunikacji oraz pełniącego funkcję rzecznika prasowego.

Od stycznia br. w strukturach Poczty wyodrębniono także nowy Dział Promocji Marki, który przejął kompetencje części dotychczasowego Biura Marketingu. W kompetencjach nowej jednostki jest m.in. sprawowanie nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej w Grupie Poczty Polskiej, realizacja projektów korporacyjnych i promujących markę oraz organizacja wydarzeń.

− Zmiany w obszarze PR i marketingu korporacyjnego to część reorganizacji centrali Spółki, która ma na celu integrację dotychczas rozproszonych funkcji i kompetencji. Połączenie obszaru komunikacji z całym spektrum zadań z zakresu promocji marki wpłynie pozytywnie na budowanie wizerunku Poczty, jako firmy z tradycjami, ale śmiało wchodzącej w obszar nowych technologii, coraz nowocześniejszej, przechodzącej transformację cyfrową i zaangażowanej społecznie – podkreśla Aleksandra Paulska, zastępca dyrektora Biura Ładu Korporacyjnego ds. komunikacji Poczty Polskiej.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764