logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy serial stacji Fox promowany przez Mindshare Polska

  PR 06.04.2018, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

Najnowszy serial stacji telewizyjnej FOX – Deep State – będzie można oglądać już od kwietnia. Za działania promujące produkcję odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Emisja pierwszego odcinka zaplanowana jest na 9 kwietnia na godzinę 21:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-serial-stacji-fox-promowany-przez-mindshare-polska,36073,artykul.html

W serialu w roli głównej występują znani aktorzy m.in., Mark Strong oraz Joe Dempsie. Stacja zapowiada, że ich najnowsza szpiegowska produkcja stanie się telewizyjnym przebojem. Na zlecenie FOX Networks Group, kampanię promującą serial w Polsce przygotował dom mediowy Mindshare Polska.

Do promocji serialu „Deep State”, Mindshare Polska zdecydował się zarówno na działania w tradycyjnych mediach, jak i w Internecie oraz na reklamę zewnętrzną. W ramach OOH w centrum Warszawy pojawi się siatka wieloformatowa. W prasie produkcja będzie reklamowana w przewodnikach telewizyjnych i w Gazecie Wyborczej. Spot promocyjny usłyszymy w Radiu ZET, w telewizji będzie on dostępny w stacjach tematycznych Polsatu. Działania objęły również media społecznościowe - Facebooka i Twittera.  W ramach szerokiej obecności w sieci pojawi się wideo, a kontekstowo na serwisach takich jak filmweb.pl. Kampania potrwa od 1 do 9 kwietnia.

Dodatkowo nawiązano współpracę z influencerami, którzy stworzyli treści dedykowane serialowi „Deep State”.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764