logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy serwis internetowy Lotos Oil

  PR 07.02.2022, przeczytano 460 razy
ilustracja

Przejrzysta forma prezentacji szerokiej gamy produktów, pełna responsywność oraz ułatwiony kontakt z klientami to główne zalety nowego serwisu internetowego spółki LOTOS Oil. Premiera witryny miała miejsce 26 stycznia 2022 roku, a za jej wdrożenie odpowiedzialna jest trójmiejska agencja interaktywna JAMEL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-serwis-internetowy-lotos-oil,394678,artykul.html

Głównym celem, jaki stał przed zespołem projektowym zaangażowanym w prace nad serwisem, była prezentacja szerokiej gamy produktów LOTOS Oil. Należąca do Grupy Kapitałowej LOTOS spółka ma bowiem w swojej ofercie smary i oleje do maszyn rolniczych, aut osobowych, ciężarowych, statków,  motocykli, pojazdów kolejowych oraz kosmetyki i płyny eksploatacyjne, a w ramach każdej z tych kategorii znajdują się produkty o różnych właściwościach i zastosowaniu.

W ramach serwisu zaprojektowane zostały więc 3 ścieżki doboru produktów: po typie pojazdu, po typie oleju oraz trzeci - łączący te dwa sposoby filtrowania. Ten ostatni został przygotowany w formie czterech schematów, czyli uproszczonych rysunków samochodu osobowego, ciężarowego, pojazdu rolniczego oraz statku. Każdy z nich ma oznaczone podzespoły bądź elementy układów. Użytkownik po kliknięciu w wybrany element otrzymuje listę odpowiednich produktów z oferty LOTOS Oil.

- Nowy serwis LOTOS Oil wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Nie tylko ze względu na założenia technologiczne i pełną responsywność serwisu, ale także dzięki sposobowi prezentacji oferty. Zależało nam, aby niezależnie od potrzeb, użytkownik mógł szybko dotrzeć do interesujących go produktów. Stąd rozbudowana ścieżka doboru i wyszukiwania produktów - mówi Emilia Białas, dyrektor marketingu i komunikacji LOTOS Oil.

Ze względu na rozbudowane struktury sprzedaży i szeroką współpracę eksportową LOTOS Oil, w ramach serwisu wdrożona została interaktywna mapa kontaktu. Użytkownik, korzystając z mapy konturowej świata, wybiera kraj, a system wyświetla dane kontaktowe do pracownika spółki odpowiedzialnego za relacje handlowe z danym regionem.

Nowa strona jest spójna z serwisem korporacyjnym Grupy LOTOS na płaszczyźnie wizualnej oraz technologicznej. Layout serwisu bazuje na rozwiązaniach wypracowanych na etapie prac nad serwisem lotos.pl. Obydwa serwisy zostały wdrożone na JAMEL CMS, sprawdzonym rozwiązaniu agencji JAMEL. Za przygotowanie grafik produktowych oraz schematów pojazdów odpowiedzialna była agencja Mixed Media.

- Prace nad nowym serwisem lotosoil.pl to kontynuacja wieloletniej współpracy z Grupą LOTOS, w ramach której odpowiadaliśmy m.in. za wdrożenie i utrzymanie intranetu oraz serwisu korporacyjnego Grupy. Powierzenie naszej agencji wdrożenia nowego serwisu LOTOS Oil to potwierdzenie zaufania, jakim darzy nas jedna z największych w Europie spółek kapitałowych - podsumowuje Jakub Formela, CEO JAMEL.

Źródło: LOTOS Oil

www.lotosoil.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764